Menu
Telefon: 466 714 111
E-mail: t-string@t-string.cz
IČO: 455 34 586
Jméno společnosti:
T-STRING Pardubice a.s.
Sídlo společnosti:
Masarykovo nám. 1484
532 30 Pardubice
Zpráva o podnikatelské činnosti, stavu majetku a účetní závěrka za rok 2021
Masarykovo náměstí 1484, 532 30 Pardubice
|
|
ZA ROK 2 0 2 1
|
|
|
15. dubna 2022
|
Valná hromada akcionářů T-STRING Pardubice, a.s.
30. května 2022
Obsah
2. ZPRÁVA O PODNIKATELSKÉ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI A O STAVU JEJÍHO MAJETKU ZA ROK 2021
2.1 Základní údaje o společnosti
2.2 Zpráva o podnikatelské činnosti společnosti v roce 2021
2.2.3 Předměty činnosti v roce 2021
2.2.4 Přehled ukazatelů v tabulkách
2.3 Zpráva o stavu majetku v roce 2021.
2.3.1 Celkový přehled majetku.
3. Hospodářský výsledek a návrh na rozdělení zisku
4. ÚČETNÍ ZÁVĚRKA V NEZKRÁCENÉM ROZSAHU
5. Příloha v roční účetní závěrce za rok 2021
5.2.1 Doplňující informace k rozvaze a výkazu zisků a ztrát v tis. Kč
5.3 Ostatní důležité informace
5.3.1 Závazek vůči finančnímu úřadu
5.5 Významné události, které nastaly mezi rozvahovým dnem a okamžikem sestavení účetní závěrky
6. ÚDAJE O OSOBÁCH ODPOVĚDNÝCH ZA OVĚŘENÍ ÚČETNÍ ZÁVĚRKY.
6.1 Osoby odpovědné za ověření účetní závěrky:
7.1 Struktura vztahů mezi osobami
7.1.3 Osoby jednající ve shodě
7.1.4 Vztah mezí ovládanou osobou a osobami ovládanými stejnou ovládající osobou
7.2 Úloha ovládané osoby ve struktuře vztahů
7.3 Způsob a prostředky ovládání
7.3.1 Ovládající osoby a osoby jednající ve shodě
7.4 Přehled jednání učiněných v posledním účetním období,
7.5 Přehled vzájemných smluv mezi osobou ovládanou
7.5.1 Ovládající osoba Mgr. Radana Velechovská
7.5.2 Kovoterm - služby Brno, a.s.
1. ÚVOD
Tato zpráva o podnikatelské činnosti společnosti a o stavu jejího majetku (dále jen Zpráva) je vypracována dle § 456 zákona 90/2012 Sb., o obchodních korporacích. Je zároveň Zprávou správní rady pro valnou hromadu dne 30. 5. 2022.
Veškeré dokumenty a materiály uváděné ve Zprávě jsou k nahlédnutí v sídle společnosti.
2. ZPRÁVA O PODNIKATELSKÉ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI A O STAVU JEJÍHO MAJETKU ZA ROK 2021
2.1 Základní údaje o společnosti
Obchodní firma: T-STRING Pardubice, a.s.
Sídlo: Pardubice, Masarykovo nám. 1484
PSČ: 532 30
Identifikační číslo: 45534586
Datum založení: 1. května 1992 zápisem do Obchodního rejstříku, společnost byla založena na dobu neurčitou, společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové oddíl B, vložka 612
Právní řád: Česká republika
Právní předpis: společnost byla založena podle § 172 Obchodního zákoníku
Právní forma: akciová společnost
2.2 Zpráva o podnikatelské činnosti společnosti v roce 2021
2.2.1 Nejvýznamnější události
2.2.1.1 Přeměna společnosti
Na základě projektu přeměny ze dne 20. 5. 2021, který byl schválen valnou hromadou společnosti dne 22. 6. 2021 došlo k rozdělení společnosti T-STRING Pardubice, a.s. odštěpením sloučením oddělené části podle zákona č. 125/2008 Sb.
Zúčastněné společnosti:
1) T-STRING Pardubice, a.s. – rozdělovaná společnost,
2) NAVIGON s.r.o. se sídlem Masarykovo náměstí 1484, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice, IČ 097 69 749, - nástupnická společnost.
Rozdělení společnosti bylo ve smyslu ustanovení § 243 odst. 1 písm. b) zákona č. 125/2008 Sb. realizováno formou rozdělení odštěpením, kdy část jmění rozdělené společnosti přešla na jednu existující společnost.
Rozhodný den rozdělení společnosti byl stanoven na 1. 1 2021. Od tohoto data se jednání rozdělované společnosti, týkající se přecházejí části jmění, považuje z účetního hlediska za jednání uskutečněná na účet nástupnické společnosti.
Na nástupnickou společnost přešel tento majetek:
Pozemky a veškeré jejich příslušenství a součásti, zejména stavby na nich umístěné, konkrétně pozemky zapsané na listu vlastnictví č. 11178, obec Pardubice, Katastrální území 717657 Pardubice:
- pozemky evidované jako stavební parcela číslo 245/1 a 245/3 na nichž stojí stavba čp. 1484, jiná stavba,
- stavba čp. 1484, jiná stavba, postavená na pozemcích 245/1 a 245/3,
-pozemek evidovaný jako stavební parcela číslo 245/2, jehož součástí je stavba čp. 1490, jiná stavba,
- pozemek evidovaný jako pozemková parcela číslo 262/1.
2.2.1.2 Prodej závodu DIAVITA
K 31. 3. 2021 byla ukončena činnost závodu DIAVITA (interně středisko číslo 979 DIAVITA) a závod DIAVITA byl odprodán. Kupní cena byla dohodnuta na 3.600 tis. Kč a je zcela splacena. Výnos zaúčtován 371 400/ 649 400.
Zůstatková hodnota prodaného majetku ve výši 547 tis. Kč byla zaúčtována na účet 547.
2.2.2 Souhrnný přehled
V roce 2021 došlo ke snížení tržeb za prodej vlastních výrobků a služeb. Tyto tržby se snížily z hodnoty 13.510 tis. Kč na hodnotu 4.536 tis. Kč, to je snížení proti roku 2020 o 8.974 tis. Kč. K tomuto výraznému snížení došlo z důvodu přeměny společnosti a z důvodu prodeje závodu DIAVITA. Zároveň tržeb z prodeje zboží nebyly realizovány vůbec. Přičemž v roce 2020 byla jejich hodnota 3.264 tis. Kč. Důvodem je ukončení činnosti střediska Kovovýroba. Tržby se celkově snížily o 72,96 %.
Výkonová spotřeba se snížila o 6.523 tis. Kč, to je o 65,53 %, z hodnoty 9.983 tis. Kč na 3.441 tis. Kč. Z toho náklady vynaložené na prodané zboží se snížily o 2.599 tis. Kč, spotřeba materiálu a energie se snížila o 3.132 tis. Kč a služby se snížily o 811 tis. Kč.
Snížení tržeb za vlastní výrobky, služby a zboží nebylo tedy dostatečně kompenzováno snížením výkonové spotřeby.
Pozitivní je, že došlo ke snížení osobních nákladů o 2.470 tis. Kč z hodnoty 5.689 tis. Kč na hodnotu 3.219 tis. Kč. Důvodem je snížení průměrného evidenčního přepočteného počtu zaměstnanců z 11 v roce 2020 na 8,84 v roce 2021.
Výsledek hospodaření za účetní období dosáhl hodnoty 1.258 tis. Kč. Proti roku 2020 došlo ke zvýšení o 700 tis. Kč. Pro porovnání výsledku hospodaření z vlastní provozní činnosti středisek mezi roky 2020 a 2021 je nutné tento výsledek hospodaření očistit o některé položky, které přímo nesouvisí s provozní činností posuzovaných roků. Jedná se o tržbu z prodeje dlouhodobého majetku střediska Kovovýroba (v roce 2020 1.250 tis. Kč). Očištěný výsledek hospodaření pak za rok 2020 má hodnotu -692 tis. Kč. Dále v roce 2021 se jedná o prodej závodu DIAVITA. Tržba je 3.600 tis. Kč, zůstatková cena 547 tis. Kč. Rozdíl je 3.053 tis. Očištěný výsledek hospodaření pak za rok 2021 má hodnotu -1.795 tis. Kč. Pro rok 2022 vedení společnosti vypracovalo podnikatelský záměr, k jehož zajištění byl vedoucím pracovníkům stanoven prémiový řád. V souvislosti s tím byl kladen vysoký důraz na vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti.
Vybrané údaje z účetnictví Měr.jedn.: tis. Kč
Popis |
ROK 2020 |
ROK 2021 |
ROZDÍL |
Hospodářský výsledek řádek 55 výkazu ZZ |
558 |
1.258 |
|
Tržby z prodeje dlouhodobého majetku |
-1.250 |
-3.053 |
|
Očištěný hospodářský výsledek |
-692 |
-1.795 |
-1.103 |
2.2.3 Předměty činnosti v roce 2021
2.2.3.1 Diavita - potravinářské doplňky a kosmetika
Na trh jsme dodávali doplňky stravy, sladidla a kosmetiku, doplňkově čaje a byliny. Prodej výrobků jsme obohatili o prodej bylin v sáčcích např. diviznu, mátu, šalvěj, kotvičník, jitrocel, černý bez, dále pro zdravou výživu potravinová semínka - kustovnici, lněné semínko, phsylium v našich kontaktních místech. Dalším výrobkem, který byl v roce 2021 vyráběn je tekuté sladidlo pro diabetiky. V roce 2021 se na tržbách významně podílely prodeje vazelín a sladidel. Především v oblasti doplňků stravy máme mnoho konkurentů. V současné době se jako největší konkurence projevuje prodej privátních značek v řetězcích lékáren, např. Jitrocelový sirup v řetězcích lékáren Dr. Max, totéž platí u vazelín.
V roce 2021 byla výkonnost střediska výrazně nižší než v roce 2020. Důvodem je ukončení činnosti k 31.3.2021 a odprodej závodu DIAVITA. Nebyl předpoklad dalšího rozvoje činnosti střediska. Tržby z prodeje výrobků a služeb se snížily z hodnoty 4.375 tis. Kč na hodnotu 1.026 tis. Kč. Provozní výsledek hospodaření byl sice v roce 2021 3.053 tis. Kč, ale po odečtení HV z prodeje byl HV z vlastní podnikatelské činnosti pouze 6 tis. Kč.
Prodej byl realizován prostřednictvím maloobchodní prodejny nebo dodávkami velkoodběratelům, případně v menší míře dodávkami prostřednictvím internetového obchodu www.sirupy-vazelina.cz.
2.2.3.2 Správa a pronájem nemovitostí
Společnost od roku 2021 již není vlastníkem nemovitostí a pozemků na Masarykově náměstí a v Pernerově ulici. Na základě projektu přeměny došlo k odštěpení tohoto majetku a jeho sloučením. Novým vlastníkem je společnost NAVIGON s.r.o.. Na základě smlouvy o správě a smlouvy o účetnictví společnost zajišťuje správu a účetnictví vztahující se k uvedenému nemovitému majetku pro nového vlastníka. Odbor Správa budov zabezpečuje tedy správu nemovitostí (2 administrativní budovy na Masarykově náměstí 1484 a v Pernerově ulici 1490) a správu parkoviště. V rámci správy dále zajišťuje pro společnost NAVIGON pronajímá zasedací místnosti, volné plochy k plošné inzerci a skladové prostory. V roce 2021 byly prováděny zejména opravy interiérů a odstraňovaly se havarijní stavy ostatních konstrukcí. Stav některých konstrukcí je již na hranici životnosti (okna, nákladní výtah, a další..) a vedení společnosti NAVIGON tento problém řeší. Odbor dále pronajímá areál v Černé za Bory.
Tržby za správu nemovitého majetku byly v roce 2021 2.422 tis. Kč. Tržby za pronájem areálu Černá za Bory byly 553 tis. Kč. Provozní výsledek hospodaření za správu dosáhl hodnoty 1.381 tis. Kč. Provozní výsledek hospodaření za pronájem byl 253 tis. Kč.
2.2.3.3 Ostatní podnikatelské aktivity
Ostatní podnikatelské aktivity byly nevýznamné. V roce 2021 společnost zahájila činnost účetního střediska, které poskytovalo účetní služby pro externí společnosti. Odchodem jednoho pracovníka však tuto činnost společnost ukončila a v současné době jsou zajišťovány účetní služby pouze pro společnost NAVIGON. V roce 2021 byly tržby za účetní služby 473 tis. Kč.
2.2.4 Přehled ukazatelů v tabulkách
Přehled tržeb za prodej vlastních výrobků, služeb a zboží Měr.jedn.: tis.Kč
Podnikatelská činnost |
ROK |
||
2019 |
2020 |
2021 |
|
Správa a pronájem nemovitostí |
7.954 |
7.782 |
2.975 |
Kovovýroba |
7.768 |
4.616 |
0 |
Diavita |
4.084 |
4.375 |
1.026 |
Účetní služby |
0 |
0 |
473 |
Ostatní |
0 |
0 |
62 |
Celkem |
19.806 |
16.773 |
4.536 |
Přehled tržeb za prodej vlastních výrobků, služeb
a zboží dle jednotlivých teritorií Měr.jedn.: tis.Kč
Teritorium |
ROK |
||
2019 |
2020 |
2021 |
|
Česká republika |
19.780 |
16.767 |
4.536 |
Slovensko |
26 |
6 |
0 |
2.3 Zpráva o stavu majetku v roce 2021.
2.3.1 Celkový přehled majetku.
Aktiva celkem mají pořizovací hodnotu 19.541 tis. Kč, zůstatková hodnota je 13.777 tis. Kč. Z toho stálá aktiva v pořizovací ceně 9.782 tis. Kč, zůstatková cena 4.045 tis. Kč. Oběžná aktiva 9.759 tis. Kč. Na oběžné prostředky jsou vytvořeny opravné položky v hodnotě 26 tis. Kč.
2.3.2 Stálá aktiva
Stálá aktiva tvoří dlouhodobý nehmotný majetek, jehož pořizovací hodnota je 127 tis. Kč, zůstatková hodnota je 12 tis. Kč. Jedná se o software. Další položkou stálých aktiv je dlouhodobý hmotný majetek. Hodnota dlouhodobého hmotného majetku v pořizovací ceně je 9.655 tis. Kč, zůstatková cena je 4.032 tis. Kč.
Společnost vlastní výrobní areál v Černé za Bory v pořizovací ceně 8.171 tis. Kč. Zůstatková cena je 4.012 tis. Kč. Samostatné movité věci a soubory movitých věcí společnost vlastní v celkové pořizovací ceně 1.464 tis. Kč. Zůstatková cena je 0 tis. Kč. Dále vlastní jiný dlouhodobý hmotný majetek (umělecká díla) v pořizovací ceně 20 tis. Kč. Zůstatková cena je 20 tis. Kč. Majetek je odepsán na 41,76 % pořizovací ceny.
Dlouhodobý finanční majetek společnost již nevlastní. V roce 2021 byl odprodán. Tvořil ho vklad do společnosti MILZA zemědělské družstvo ve výši 788 tis. Kč.
2.3.3 Oběžná aktiva
Oběžná aktiva tvoří zásoby ve výši 99 tis. Kč. Dále pohledávky ve výši 6.010 tis. Kč. Z toho dlouhodobé pohledávky 3.000 tis. Kč, krátkodobé pohledávky 2.910 tis. Kč a časové rozlišení aktiv 100 tis. Kč.Další položkou oběžných aktiv jsou peněžní prostředky ve výši 3.650 tis. Kč.
3. Hospodářský výsledek a návrh na rozdělení zisku
Ukazatel |
R O K |
||
2019 |
2020 |
2021 |
|
Hosp. výsledek po zdanění z běžné činnosti ( v tis.Kč ) |
4.691 |
558 |
1258 |
Hosp. výsledek připadající na jednu akcii ( v Kč/akcii ) |
120,44 |
14,32 |
32,31 |
Výše dividendy ( v Kč/akcii ) |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
Rozdělení HV za rok 2020 (měr.j. Kč)
Výsledek hospodaření minulých let |
-18.928.754,68 |
Použití rezervního fondu na úhradu ztráty minulých let |
18.928.794,68 |
HV za rok 2020 |
558.077,97 |
Příděl do rezervního fondu v roce 2021 ze zisku 2020 |
557.908,97 |
Výplata dividendy |
0,00 |
Výsledek hospodaření minulých let (po roce 2020) nerozdělený zisk |
169,00 |
Návrh na rozdělení HV za rok 2021
Rozdělení HV za rok 2021 (měr.j. Kč)
Výsledek hospodaření minulých let |
169,00 |
HV za rok 2021 |
1.258.358,32 |
Příděl do rezervního fondu v roce 2022 ze zisku 2021 |
1.258.527,32 |
Výplata dividendy |
0,00 |
Výsledek hospodaření minulých let (po roce 2021) |
0,00 |
Hospodářský výsledek za rok 2021 dosáhl hodnoty 1.258.358,32 Kč, společnost použije celou výši HV na tvorbu rezervního fondu včetně nerozděleného zisku minulých let.. Celkový příděl do rezervního fondu bude tedy 1.258.527,32 Kč. Vzhledem k tomu není navržena ani výplata dividendy za rok 2021.
4. ÚČETNÍ ZÁVĚRKA V NEZKRÁCENÉM ROZSAHU
Účetní závěrka je uvedena na následujících stránkách a obsahuje:
1. Základní údaje
2. Rozvaha v plném rozsahu AKTIVA 2021 a 2020
3. Rozvaha v plném rozsahu PASIVA 2021 a 2020
4. Výkaz zisku a ztrát 2021 a 2020
5. Příloha v účetní závěrce
1. Základní údaje |
|
|
|
|
|
|
|
IČ: |
45534586 |
|
|
Obchodní firma: |
T-STRING Pardubice, a.s. |
|
|
Sídlo: |
|
|
|
Ulice: |
Masarykovo nám. 1484 |
|
|
Obec: |
Pardubice |
|
|
PSČ: |
532 30 |
Tel.: |
466 714 111 |
E-mail: |
|
|
|
Internetová adresa: |
www.kancelare-pardubice.cz |
|
|
|
|
|
|
Rok založení: |
1992 |
|
|
|
|
|
|
Soubor obsahuje: |
Rozvahu, výkaz zisku a ztráty v plném rozsahu k: |
31.12.2021 |
|
|
|
|
|
Údaje o auditu a auditorovi: |
|
|
|
Předložené výkazy byly ověřeny auditorem: |
NE |
|
|
Název auditorské firmy: |
------------- |
|
|
Oprávněná KA ČR číslo |
------------- |
|
|
Zastoupená |
------------- |
|
|
Poznámka |
Na základě §20 odst. 1 písm. c) zákona 563/1991 Sb. společnost nemá povinnost mít účetní závěrku ověřenou auditorem, Viz bod 4.1. přílohy (aktiva, obrat a počet zaměstnanců) |
|
|
|
|
|
|
Jméno člena statutárního orgánu: |
Ing. Karel Velechovský, Ph.D., MBA |
|
|
Osoba odp. za účetnictví: |
Ing. Jindřich Vondráček |
|
|
Os. odp. za účet. závěrku: |
Jana Kubátová |
Tel.: |
466 714 423 |
E-mail: |
|
|
Zpracováno v souladu s vyhláškou č. 500/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů |
ROZVAHA |
|
Obchodní firma nebo jiný název účetní jednotky |
||||||||
(BILANCE) |
|
T-STRING |
|||||||||
|
|
|
|
ke dni 31.12.2021 |
|
Pardubice, a.s. |
|||||
|
|
|
|
( v celých tisících Kč ) |
|
Sídlo, bydliště nebo místo podnikání účetní jednotky |
|||||
|
|
|
|
IČ |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Masarykovo nám. |
|
|
|
|
|
45 53 45 86 |
|
1484 |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
532 30 Pardubice |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
označ |
AKTIVA |
řád |
Běžné účetní období |
Min.úč. |
|||||||
a |
b |
c |
období |
||||||||
Brutto |
Korekce |
Netto |
Netto |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||||
|
|
|
AKTIVA CELKEM (ř. 02 + 03 + 37 + 74) |
001 |
19 541 |
5 764 |
13 777 |
26 246 |
|||
A. |
|
|
Pohledávky za upsaný základní kapitál |
002 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
B. |
|
|
Dlouhodobý majetek (ř. 04 + 14 + 27) |
003 |
9 782 |
5 738 |
4 044 |
17 763 |
|||
B. |
I. |
|
Dlouhodobý nehmotný majetek (ř. 05 + 06 + 09 + 010 + 011) |
004 |
127 |
115 |
12 |
15 |
|||
B. |
I. |
1 |
Nehmotné výsledky výzkumu a vývoje |
005 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
2 |
Ocenitelná práva |
006 |
127 |
115 |
12 |
15 |
|||
|
|
|
B.I.2.1. Software |
007 |
127 |
115 |
12 |
15 |
|||
|
|
|
B.I.2.2.Ostatní ocenitelná práva |
008 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
3 |
Goodwill |
009 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
4 |
Ostatní dlouhodobý nehmotný majetek |
010 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
5 |
Poskytnuté zálohy na dlouhodobý nehmotný majetek a nedokončený dlouhodobý nehmotný majetek |
011 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
|
B.I.5.1. Poskytnuté zálohy na dlouhodobý nehmotný majetek |
012 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
|
B.I.5.2. Nedokončený dlouhodobý nehmotný majetek |
013 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
B. |
II. |
|
Dlouhodobý hmotný majetek (ř. 15 + 18 + 19 + 20 + 24 ) |
014 |
9 655 |
5 623 |
4 032 |
17 589 |
|||
B. |
II. |
1 |
Pozemky a stavby |
015 |
8 171 |
4 159 |
4 012 |
16 951 |
|||
|
|
|
B.II.1.1. Pozemky |
016 |
845 |
0 |
845 |
6 715 |
|||
|
|
|
B.II.1.2. Stavby |
017 |
7 326 |
4 159 |
3 167 |
10 236 |
|||
|
|
2 |
Hmotné movité věci a soubory movitých věcí |
018 |
1 464 |
1 464 |
0 |
49 |
|||
|
|
3 |
Oceňovací rozdíl k nabytému majetku |
019 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
4 |
Ostatní dlouhodobý hmotný majetek |
020 |
20 |
0 |
20 |
20 |
|||
|
|
|
B.II.4.1. Pěstitelské celky trvalých porostů |
021 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
|
B.II.4.2. Dospělá zvířata a jejich skupiny |
022 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
|
B.II.4.3. Ostatní dlouhodobý hmotný majetek |
023 |
20 |
0 |
20 |
20 |
|||
|
|
5 |
Poskytnuté zálohy na dlouhodobý hmotný majetek a nedokončený dlouhodobý hmotný majetek |
024 |
0 |
0 |
0 |
569 |
|||
|
|
|
B.II.5.1. Poskytnuté zálohy na dlouhodobý hmotný majetek |
025 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
|
B.II.5.2. Nedokončený dlouhodobý hmotný majetek |
026 |
0 |
0 |
0 |
569 |
|||
B. |
III. |
|
Dlouhodobý finanční majetek (ř. 28 až 34) |
027 |
0 |
0 |
0 |
159 |
|||
B. |
III. |
1 |
Podíly - ovládaná nebo ovládající osoba |
028 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
2 |
Zápůjčka a úvěry - ovládaná nebo ovládající osoby |
029 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
3 |
Podíly - podstatný vliv |
030 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
4 |
Zápůjčka a úvěry - podstatný vliv |
031 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
5 |
Ostatní dlouhodobé cenné papíry a podíly |
032 |
0 |
0 |
0 |
159 |
|||
|
|
6 |
Zápůjčky a úvěry - ostatní |
033 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
7 |
Ostatní dlouhodobý finanční majetek |
034 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
|
B.III.7.1. Jiný dlouhodobý finanční majetek |
035 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||
|
|
|
B.III.7.2. Poskytnuté zálohy na dlouhodobý finanční majetek |
036 |
0 |
0 |
0 |
0 |
označ |
AKTIVA |
řád |
Běžné účetní období |
Min.úč. |
|||||||||||
a |
b |
c |
období |
||||||||||||
Brutto |
Korekce |
Netto |
Netto |
||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||||||||
C. |
|
|
Oběžná aktiva (ř. 38 + 46 + 68 + 71) |
037 |
9 659 |
26 |
9 633 |
8 295 |
|||||||
C. |
I. |
|
Zásoby (ř. 39 + 40 + 41 + 44 + 45) |
038 |
99 |
0 |
99 |
729 |
|||||||
C. |
I. |
1 |
Materiál |
039 |
99 |
0 |
99 |
689 |
|||||||
|
2 |
Nedokončená výroba a polotovary |
040 |
0 |
0 |
0 |
35 |
||||||||
3 |
Výrobky a zboží |
041 |
0 |
0 |
0 |
5 |
|||||||||
|
C.I.3.1. Výrobky |
042 |
0 |
0 |
0 |
5 |
|||||||||
|
C.I.3.2. Zboží |
043 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
4 |
Mladá a ostatní zvířata a jejich skupiny |
044 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
5 |
Poskytnuté zálohy na zásoby |
045 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
C. |
II. |
|
Pohledávky (ř. 47 + 57) |
046 |
5 910 |
26 |
5 884 |
2 541 |
|||||||
C. |
II. |
1 |
Dlouhodobé pohledávky |
047 |
3 000 |
0 |
3 000 |
0 |
|||||||
|
|
C.II.1.1. Pohledávky z obchodních vztahů |
048 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||||||||
|
C.II.1.2. Pohledávky - ovládaná nebo ovládající osoba |
049 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.1.3. Pohledávky - podstatný vliv |
050 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.1.4. Odložená daňová pohledávka |
051 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.1.5. Pohledávky - ostatní |
052 |
3 000 |
0 |
3 000 |
0 |
|||||||||
|
C:II.1.5.1. Pohledávky za společníky |
053 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.1.5.2. Dlouhodobé poskytnuté zálohy |
054 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.1.5.3. Dohadné účty aktivní |
055 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.1.5.4. Jiné pohledávky |
056 |
3 000 |
0 |
3 000 |
0 |
|||||||||
2 |
Krátkodobé pohledávky |
057 |
2 910 |
26 |
2 884 |
2 541 |
|||||||||
|
C.II.2.1. Pohledávky z obchodních vztahů |
058 |
676 |
26 |
650 |
1 455 |
|||||||||
|
C.II.2.2. Pohledávky - ovládaná nebo ovládající osoba |
059 |
0 |
0 |
0 |
275 |
|||||||||
|
C.II.2.3. Pohledávky - podstatný vliv |
060 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.2.4. Pohledávky - ostatní |
061 |
2 234 |
0 |
2 234 |
811 |
|||||||||
|
C.II.2.4.1. Pohledávky za společníky |
062 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.2.4.2. Sociální zabezpečení a zdravotní pojištění |
063 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
|
C.II.2.4.3. Stát - daňové pohledávky |
064 |
0 |
0 |
0 |
27 |
|||||||||
|
C.II.2.4.4. Krátkodobé poskytnuté zálohy |
065 |
6 |
0 |
6 |
2 |
|||||||||
|
C.II.2.4.5. Dohadné účty aktivní |
066 |
167 |
0 |
167 |
544 |
|||||||||
|
C.II.2.4.6. Jiné pohledávky |
067 |
2 061 |
0 |
2 061 |
238 |
|||||||||
C. |
III. |
|
Krátkodobý finanční majetek (ř. 69 až 70) |
068 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||
C. |
III. |
1 |
Podíly - ovládaná nebo ovládající osoba |
069 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||
|
2 |
Ostatní krátkodobý finanční majetek |
070 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||||||||
C. |
IV. |
|
Peněžní prostředky (ř. 72 až 73) |
071 |
3 650 |
0 |
3 650 |
5 025 |
|||||||
C. |
IV. |
1 |
Peněžní prostředky v pokladně |
072 |
39 |
0 |
39 |
65 |
|||||||
|
2 |
Peněžní prostředky na účtech |
073 |
3 611 |
0 |
3 611 |
4 960 |
||||||||
D. |
I. |
|
Časové rozlišení (ř. 75 až 77) |
074 |
100 |
0 |
100 |
188 |
|||||||
D. |
I. |
1 |
Náklady příštích období |
075 |
100 |
0 |
100 |
188 |
|||||||
|
2 |
Komplexní náklady příštích období |
076 |
0 |
0 |
0 |
0 |
||||||||
3 |
Příjmy příštích období |
077 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|||||||||
označ |
PASIVA |
řád |
Běžné úč. |
Min.úč. |
|
||||||||||
a |
b |
c |
období |
období |
|
||||||||||
5 |
6 |
|
|||||||||||||
|
|
|
PASIVA CELKEM (ř. 79 + 101 + 141) |
078 |
13 777 |
26 246 |
|
||||||||
A. |
|
|
Vlastní kapitál (ř. 80 + 84 + 92 + 95 + 99 + 100 ) |
079 |
9 782 |
19 944 |
|
||||||||
A. |
I. |
|
Základní kapitál (ř. 81 až 73 ) |
080 |
3 894 |
3 894 |
|
||||||||
|
1 |
Základní kapitál |
081 |
3 894 |
3 894 |
|
|||||||||
2 |
Vlastní akcie a vlastní obchodní podíly (-) |
082 |
0 |
0 |
|
||||||||||
3 |
Změny základního kapitálu |
083 |
0 |
0 |
|
||||||||||
A. |
II. |
|
Ážio a kapitálové fondy (ř. 85 až 86) |
084 |
0 |
-629 |
|
||||||||
A. |
II. |
1 |
Ážio |
085 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
2 |
Kapitálové fondy |
086 |
0 |
-629 |
|
|||||||||
|
A.II.2.1.Ostatní kapitálové fondy |
087 |
0 |
0 |
|
||||||||||
|
A.II.2.2. Oceňovací rozdíly z přecenění majetku a závazků |
088 |
0 |
-629 |
|
||||||||||
|
A.II.2.3. Oceňovací rozdíly z přecenění při přeměnách obchodních korporací |
089 |
0 |
0 |
|
||||||||||
|
A.II.2.4. Rozdíly z přeměn obchodních korporací |
090 |
0 |
0 |
|
||||||||||
|
A.II.2.5.Rozdíly z ocenění při přeměnách obchodních korporací |
091 |
0 |
0 |
|
||||||||||
A. |
III. |
|
Fondy ze zisku (ř. 93 + 94 ) |
092 |
4 630 |
16 121 |
|
||||||||
A. |
III. |
1 |
Ostatní rezervní fondy |
093 |
4 630 |
16 121 |
|
||||||||
|
2 |
Statutární a ostatní fondy |
094 |
0 |
0 |
|
|||||||||
A. |
IV. |
|
Výsledek hospodaření minulých let (ř. 96 + 98) |
095 |
0 |
0 |
|
||||||||
A. |
IV. |
1 |
Nerozdělený zisk minulých let |
096 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
2 |
Neuhrazená ztráta minulých let |
097 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
3 |
Jiný výsledek hospodaření minulých let |
098 |
0 |
0 |
|
|||||||||
A. |
V. |
|
Výsledek hospodaření běžného účetního období (+/-) |
099 |
1 258 |
558 |
|
||||||||
|
|
|
(ř. 01 - (+ 80 + 84 + 92 + 95 + 100 + 101 + 141)) |
|
|||||||||||
A. |
VI. |
|
Rozhodnuto o zálohové výplatě podílu na zisku |
100 |
|
|
|
||||||||
B. |
+ |
C. |
Cizí zdroje (ř. 102 + 107) |
101 |
3 992 |
6 298 |
|
||||||||
B. |
I. |
|
Rezervy (ř. 103 až 106) |
102 |
0 |
0 |
|
||||||||
B. |
I. |
1 |
Rezerva na důchody a podobné závazky |
103 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
2 |
Rezerva na daň z příjmů |
104 |
0 |
0 |
|
|||||||||
3 |
Rezervy podle zvláštních právních předpisů |
105 |
0 |
0 |
|
||||||||||
4 |
Ostatní rezervy |
106 |
0 |
0 |
|
||||||||||
C. |
|
|
Závazky (ř. 108 + 123) |
107 |
3 992 |
6 298 |
|
||||||||
C. |
I. |
|
Dlouhodobé závazky (ř. 109 + 112 + 113 + 114 +115 + 116 + 117 + 118 + 119 ) |
108 |
2 014 |
3 314 |
|
||||||||
C. |
I. |
1 |
Vydané dluhopisy |
109 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
|
C.I.1.1. Vyměnitelné dluhopisy |
110 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
|
C.I.1.2. Ostatní dluhopisy |
111 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
2 |
Závazky k úvěrovým institucím |
112 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
3 |
Dlouhodobé přijaté zálohy |
113 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
4 |
Závazky z obchodních vztahů |
114 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
5 |
Dlouhodobé směnky k úhradě |
115 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
6 |
Závazky - ovládaná nebo ovládající osoba |
116 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
7 |
Závazky - podstatný vliv |
117 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
8 |
Odložený daňový závazek |
118 |
445 |
1 746 |
|
||||||||
|
|
9 |
Závazky - ostatní |
119 |
1 569 |
1 568 |
|
||||||||
|
|
|
C.I.9.1. Závazky ke společníkům |
120 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
|
C.I.9.2. Dohadné účty pasivní |
121 |
0 |
0 |
|
||||||||
|
|
|
C.I.9.3. Jiné závazky |
122 |
1 569 |
1 568 |
|
||||||||
označ |
PASIVA |
řád |
Běžné úč. |
Min.úč. |
|
||||
a |
b |
c |
období |
období |
|
||||
5 |
6 |
|
|||||||
C. |
II. |
|
Krátkodobé závazky (ř. 124 + 127 + 128 + 129 + 130 + 131 + 132 + 133) |
123 |
1 978 |
2 984 |
|
||
C. |
II. |
1 |
Vydané dluhopisy |
124 |
0 |
0 |
|
||
|
|
|
C.II.1.1. Vyměnitelné dluhopisy |
125 |
0 |
0 |
|
||
|
|
|
C.II.1.2. Ostatní dluhopisy |
126 |
0 |
0 |
|
||
|
|
2 |
Závazky k úvěrovým institucím |
127 |
0 |
0 |
|
||
|
|
3 |
Krátkodobé přijaté zálohy |
128 |
21 |
12 |
|
||
|
|
4 |
Závazky z obchodních vztahů |
129 |
429 |
696 |
|
||
|
|
5 |
Krátkodobé směnky k úhradě |
130 |
0 |
0 |
|
||
|
|
6 |
Závazky - ovládaná nebo ovládající osoba |
131 |
612 |
1 400 |
|
||
|
|
7 |
Závazky - podstatný vliv |
132 |
0 |
0 |
|
||
|
|
8 |
Závazky ostatní |
133 |
916 |
876 |
|
||
|
|
|
C.II.8.1. Závazky ke společníkům |
|
134 |
248 |
388 |
|
|
|
|
|
C.II.8.2. Krátkodobé finanční výpomoci |
|
135 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
C.II.8.3. Závazky k zaměstnancům |
|
136 |
154 |
229 |
|
|
|
|
|
C.II.8.4. Závazky ze sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění |
137 |
79 |
126 |
|
||
|
|
|
C.II.8.5. Stát - daňové závazky a dotace |
|
138 |
388 |
49 |
|
|
|
|
|
C.II.8.6. Dohadné účty pasivní |
139 |
47 |
84 |
|
||
|
|
|
C.II.8.7. Jiné závazky |
140 |
0 |
0 |
|
||
D. |
I. |
|
Časové rozlišení (ř. 142 + 143) |
141 |
3 |
4 |
|
||
D. |
I. |
1 |
Výdaje příštích období |
142 |
0 |
0 |
|
||
|
|
2 |
Výnosy příštích období |
143 |
3 |
4 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Právní forma účetní jednotky : |
akciová společnost |
|
|||||||
Předmět podnikání nebo jiné činnosti : |
pronájem nemovitostí, kosmetika, potrav. Doplňky |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Okamžik sestavení |
Podpisový záznam osoby odpovědné za sestavení účetní závěrky |
Podpisový záznam statutárního orgánu nebo fyzické osoby, která je účetní jednotkou |
|
||||||
08.03.22 |
|
|
|||||||
|
Zpracováno v souladu s vyhláškou č. 500/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů |
VÝKAZ ZISKU A ZTRÁTY |
|
Obchodní firma nebo jiný název účetní jednotky |
||||
|
|
|
|
ke dni 31.12.2021 |
|
T-STRING |
|
|
( v celých tisících Kč ) |
|
Pardubice, a.s. |
||||
|
|
|
|
|
|
Sídlo, bydliště nebo místo podnikání účetní jednotky |
|
|
|
|
|
IČ |
|
||
|
|
|
|
|
Masarykovo nám. |
||
|
|
|
|
45 53 45 86 |
|
1484 |
|
|
|
|
|
|
532 30 Pardubice |
||
Výkaz zisku a ztráty v plném rozsahu - druhové členění |
|||||||
Označení |
TEXT |
Číslo |
Skutečnost v účetním období |
||||
a |
b |
řádku |
sledovaném |
minulém |
|||
c |
1 |
2 |
|||||
|
I. |
|
Tržby z prodeje výrobků a služeb |
01 |
4 536 |
13 510 |
|
|
II. |
|
Tržby za prodej zboží |
02 |
0 |
3 264 |
|
A. |
|
|
Výkonová spotřeba (ř. 04 + 05 + 06) |
03 |
3 441 |
9 983 |
|
A. |
|
1 |
Náklady vynaložené na prodané zboží |
04 |
0 |
2 599 |
|
A. |
|
2 |
Spotřeba materiálu a energie |
05 |
1 872 |
5 004 |
|
A. |
|
3 |
Služby |
06 |
1 569 |
2 380 |
|
B. |
|
|
Změna stavu zásob vlastní činnosti |
07 |
39 |
457 |
|
C. |
|
|
Aktivace |
08 |
0 |
0 |
|
D. |
|
|
Osobní náklady (ř. 10 + 11) |
09 |
3 219 |
5 689 |
|
D. |
|
1. |
Mzdové náklady |
10 |
2 393 |
4 561 |
|
D. |
|
2. |
Náklady na sociální zabezpečení, zdravotní pojištění a ostatní náklady |
11 |
826 |
1 128 |
|
D. |
|
|
2. 1. Náklady na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění |
12 |
767 |
1 004 |
|
D. |
|
|
2.2. Ostatní náklady |
13 |
59 |
124 |
|
E. |
|
|
Úpravy hodnot v provozní oblasti (ř. 15 + 18 + 19) |
14 |
166 |
693 |
|
E. |
|
1. |
Úpravy hodnot dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku |
15 |
166 |
723 |
|
E. |
|
|
1.1. Úpravy hodnot dlouhodobého nehmotného a hnotného majetku - trvalé |
16 |
166 |
723 |
|
E. |
|
|
1.2. Úpravy hodnot dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku - dočasné |
17 |
0 |
0 |
|
E. |
|
2. |
Úpravy hodnot zásob |
18 |
0 |
0 |
|
E. |
|
3. |
Úpravy hodnot pohledávek |
19 |
0 |
-30 |
|
|
III. |
|
Ostatní provozní výnosy (ř. 21 + 22 + 23) |
20 |
3 531 |
2 388 |
|
|
III. |
1. |
Tržby z prodeje dlouhodobého majetku |
21 |
27 |
1 250 |
|
|
III. |
2. |
Tržby z prodeje materiálu |
22 |
31 |
242 |
|
|
III. |
3. |
Jiné provozní výnosy |
23 |
3 473 |
896 |
|
F. |
|
|
Ostatní provozní náklady (ř. 25 až 29) |
24 |
-407 |
1 744 |
|
F. |
|
1. |
Zůstatková cena prodaného dlouhodobého majetku |
25 |
0 |
0 |
|
F. |
|
2. |
Zůstatková cena prodaného materiálu |
26 |
32 |
267 |
|
F. |
|
3. |
Daně a poplatky |
27 |
84 |
139 |
|
F. |
|
4. |
Rezervy v provozní oblasti a komplexní náklady příštích období |
28 |
0 |
0 |
|
F. |
|
5. |
Jiné provozní náklady |
29 |
-523 |
1 338 |
|
* |
|
|
Provozní výsledek hospodaření |
30 |
1 609 |
596 |
Označení |
TEXT |
Číslo |
Skutečnost v účetním období |
|
|||||
a |
b |
řádku |
sledovaném |
minulém |
|
||||
c |
1 |
2 |
|
||||||
|
IV. |
|
Výnosy z dlouhodobého finančního majetku - podíly (ř. 32 +33) |
31 |
788 |
0 |
|
||
|
IV. |
1. |
Výnosy z podílů - ovládaná nebo ovládající osoba |
32 |
788 |
0 |
|
||
|
IV. |
2. |
Ostatní výnosy z podílů |
33 |
0 |
0 |
|
||
G. |
|
|
Náklady vynaložené na prodané podíly |
34 |
788 |
0 |
|
||
|
V. |
|
Výnosy z ostatního dlouhodobého finančního majetku (ř. 36 +37) |
35 |
0 |
0 |
|
||
|
V. |
1. |
Výnosy z osttního dlouhodobého finančního majetku |
36 |
0 |
0 |
|
||
|
V. |
2. |
Ostatní výnosy z ostatního dlouhodobého finančního majetku |
37 |
0 |
0 |
|
||
H. |
|
|
Náklady související s ostatním dlouhodobým finančním majetkem |
38 |
0 |
0 |
|
||
|
VI. |
|
Výnosové úroky a podobné výnosy (ř. 41 + 42) |
39 |
33 |
11 |
|
||
|
VI. |
1. |
Výnosové úroky a podobné výnosy - ovládaná nebo ovládající osoba |
40 |
0 |
0 |
|
||
|
VI. |
2. |
Ostatní výnosové úroky a podobné výnosy |
41 |
33 |
11 |
|
||
I. |
|
|
Úpravy hodnot a rezervy ve finanční oblasti |
42 |
0 |
0 |
|
||
J. |
|
|
Nákladové úroky a podobné náklady (ř. 45 +46) |
43 |
35 |
59 |
|
||
J. |
|
1. |
Nákladové úroky a podobné náklady - ovládaná nebo ovládající osoba |
44 |
35 |
59 |
|
||
J. |
|
2. |
Ostatní nákladové úroky a podobné náklady |
45 |
0 |
0 |
|
||
VII. |
|
|
Ostatní finanční výnosy |
46 |
0 |
0 |
|
||
K. |
|
|
Ostatní finanční náklady |
47 |
14 |
45 |
|
||
* |
|
|
Finanční výsledek hospodaření |
48 |
-16 |
-93 |
|
||
** |
|
|
Výsledek hospodaření před zdaněním (ř. 30 + 48) |
49 |
1 593 |
503 |
|
||
L. |
|
|
Daň z příjmů za běžnou činnost (ř. 51 + 52) |
50 |
335 |
-55 |
|
||
L. |
|
1 |
Daň z příjmů splatná |
51 |
321 |
26 |
|
||
L. |
|
2 |
Daň z příjmů odložená |
52 |
14 |
-81 |
|
||
** |
|
|
Výsledek hospodaření po zdanění (ř. 49 - 50) |
53 |
1 258 |
558 |
|
||
M. |
|
|
Převod podílu na výsledku hospodaření společníkům |
54 |
0 |
0 |
|
||
*** |
|
|
Výsledek hospodaření za účetní období (ř. 53 - 54) |
55 |
1 258 |
558 |
|
||
* |
|
|
Čistý obrat za účetní období = I. + II. + III. + IV. + V. + VI. + VII. |
56 |
8 888 |
19 173 |
|
||
|
|
||||||||
Okamžik sestavení |
Podpisový záznam osoby odpovědné za sestavení účetní závěrky |
Podpisový záznam statutárního orgánu nebo fyzické osoby, která je účetní jednotkou |
|
||||||
08.03.22 |
|
|
|||||||
|
|||||||||
|
5. Příloha v roční účetní závěrce za rok 2021
5.1 Obecné údaje
Obchodní firma a sídlo:
T-STRING Pardubice, a. s., Masarykovo nám. 1484, je zapsána v obchodním rejstříku od 1.5.1992.
Předmět podnikání:
Rozhodujícími činnostmi jsou správa a pronájem nemovitostí, výroba potravinářských doplňků a kosmetických přípravků.
Identifikační číslo a informace o zápisu do veřejného rejstříku:
IČO 45534586
Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové oddíl B, vložka 612
Kategorie účetní jednotky dle zákona 563/1991 Sb., o účetnictví:
Na základě § 1b odst. 1 zákona 563/1991 Sb. o účetnictví je společnost „Mikro účetní jednotkou“.
Aktiva jsou k 31.12.2021 13.777 tis. Kč, to je více než 9.000.000,-- Kč a méně než 100.000.000,-- Kč.
Roční úhrn čistého obratu je 8.888 tis. Kč, to je méně než 18.000.000,-- Kč.
Průměrný přepočtený evidenční počet zaměstnanců v průběhu účetního období je 9, to je méně než 10.
Právní forma:
Akciová společnost.
Rozvahový den:
31.12.2021.
Organizační struktura podniku:
ředitel společnosti
vedoucí odborů a středisek
Správní rada společnosti k 31. 12. 2021 byla ve složení:
Ing. Karel Velechovský, Ph.D., MBA – předseda správní rady
Mgr. Anna Ježková – členka správní rady
T-STRING Pardubice, a. s. nemá více než 20 % podíl na základním jmění v žádné společnosti:
Pro informaci uvádíme, že společnost měla podíl ve společnosti Zemědělské družstvo
Milza Zaječice
Výše podílu ve společnosti byla 7,01 %
Nominální hodnota podílu účet 063 010 788 tis. Kč
Vzhledem k výsledkům hospodaření společnosti Zemědělské družstvo Milza Zaječice za rok 2020 (hodnota vlastního kapitálu k 31. 12. 2020 je 2.259 tis. Kč) byla nominální hodnota vkladu přeceněna na reálnou hodnotu.
Sníženo ocenění na 158 tis. Kč
Oceňovací rozdíl 063 020 / 414 100 630 tis. Kč
V 04/2021 společnost odprodala svůj podíl Mgr. Radaně Velechovské za nominální hodnotu 788 tis. Kč.
V 04/2021 byl zrušen oceňovací rozdíl účet 414 100
Čerpání osobních nákladů (v tis. Kč) v roce 2021
|
Celkem rok 2021 |
Z toho řídící prac. |
Ost.členové stat. orgánů |
Průměrný eviden.přepočtený počet zaměstnanců |
8,84 |
2 |
2 |
Mzdové náklady |
2 278 |
862 |
- |
Odměny členům statutárních orgánů |
115 |
- |
87 |
Náklady na soc. zabezpečení |
767 |
292 |
17 |
Sociální náklady |
59 |
- |
- |
Členům statutárního orgánů nebyly v roce 2021 poskytnuty půjčky, záruky ani ostatní plnění.
5.2 Informace o účetních metodách a obecných účetních zásadách, vysvětlující a doplňující informace k výkazům
Nový informační systém
Společnost účtuje v informačním systému Altus Vario ve spojení se softwarem VYDAS. K ostrému spuštění nového IS VARIO došlo 1.1.2017.
Způsoby oceňování
Nakupované zásoby se oceňují pořizovacími cenami. Zásoby vytvořené vlastní
činností jsou oceňovány vlastními náklady.
Při oceňování nakupovaných zásob se do pořizovacích cen zahrnují náklady
s dopravou a u zahraničních dodávek clo.
Při účtování zásob se používá způsob „A“.
Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek vytvořený vlastní činností se oceňuje
vlastními náklady.
Nakoupený dlouhodobý hmotný majetek je oceněn pořizovacími cenami.
Cenné papíry a účasti se oceňují cenami pořízení.
Odpisový plán pro dlouhodobý majetek
Daňové odpisy jsou prováděny podle zákona 586/1992 Sb. Pro stanovení účetních odpisů je majetek zařazen do odpisových skupin shodně jako při daňových odpisech
s dobou odpisování podle následující tabulky.
Odpisová skupina |
Doba odpisování |
1 |
3 roky |
2 |
5 let |
3 |
10 let |
4 |
20 let |
5 |
30 let |
6 |
50 let |
Pro výpočet DPH při nákupu zboží z jiných členských zemí EU je používán kurz
ČNB podle zákona 235/2004 Sb. § 4, odst.4 (ke dni vystavení faktur).
5.2.1 Doplňující informace k rozvaze a výkazu zisků a ztrát v tis. Kč
Dl. hmotný a nehmotný majetek a dl. drobný hmotný majetek odepisovaný (v tis. Kč)
Odpisová skupina |
Pořizovací cena |
Oprávky |
Zůstatková cena |
1 |
477 |
473 |
4 |
2 |
584 |
576 |
8 |
3 |
34 |
34 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
5 |
7 326 |
4 159 |
3 167 |
Finanční pronájem
Společnost nemá žádný majetek ve finančním pronájmu.
Přírůstky a úbytky DHM (účet 021 020, 022 010, 022 020)
Počáteční stav 42.876.332,05
Projekt přeměny na účtě 021 020 -26.065.750,35
Projekt přeměny na účtě 022 010 -526.689,00
Počáteční stav po přeměně 16.283.892,70
-Úbytky:
d.č. 105 – prodej DIAVITA (účet 022 020) 261.639,35
prodej DIAVITA (účet 022 010) 7.516.322,90
d.č. 106 – prodej DIAVITA (účet 022 020) 58.630,39
d.č. 12 stř. 961 - počítačová sestava č.9322 0,01
počítačová sestava č.9307 0,01
notebook č.9305 0,01
PC sestava č.9268 26.890,00
kopírka č.9202 29.990,00
d.č.215 stř. 961 - PRINT server 833,40
d.č.238 stř. 936 - lampička č. 9346 1.036,25
dvojstojen č. 9204 3.690,00
d.č.305 stř. 961 - PC Lenovo č. 9442 5.602,80
skartovací stroj č. 9344 2.976,00
d.č.307 stř. 974 - kompresor č. 9334 50.595,00
d.č.308 stř. 974 - kleště č. 9504 1.079,4
d.č.310 stř. 936 - chladnička č. 9356 5.824,77
dvojstojan č. 9206 3.690,00
dvojstojan č. 9207 3.690,00
mikr. trouba č.9193 1.000,00
dřevoobr.stroj č.5696 14.818,00
Celkem úbytky: 7.988.308,29
Konečný stav: 8.295.584,41 Kč
Společnost nevyužívala v roce 2021 najatý cizí majetek ( na leasingové smlouvy).
Dlouhodobýhmotný majetek není zatížený zástavním právem
Opravné položky k hmotnému a nehmotnému majetku nebyly v roce 2021 uplatněny.
POHLEDÁVKY
Pohledávky (účet 311)
Po splatnosti tuzemské více jak 1 rok 99.286,20
rok 2021 37.965,81
Do splatnosti: tuzemské – rok 2022 538.697,80
Celkem 675.949,81
Opravné položky k pohledávkám:
účet 391 800 – konkurz – v roce 2021 nebyly do konkurzu podány žádné
pohledávky
účet 391 900 - zákonné:
stav k 31.12.2020 -26.243,72
rozpuštění opravných položek u zaplacených 18.462,00
a odepsaných faktur v roce 2021 d.č 299-302/2021 -18.469,71
a opravné položky v roce 2021
celkem stav oprávek k 31.12.2021 -26.251,43
ZÁVAZKY
Závazky (účet 321 800)
tuzemské po splatnosti více jak rok( 2019) 150.000,00 Kč
tuzemské splatně v roce 2021 6.056,56 Kč
tuzemské do splatnosti rok 2022 140.316,02 Kč
Celkem 296.372,58 Kč
5.2.1.1 ROZDĚLENÍ ZISKU ZA ROK 2020
nerozdělený zisk minulých let -18.928.794,68 Kč
použití rezervního fondu na úhradu ztráty min.let 18.928.794,68 Kč
výsledek hospodaření běžného účetního období - rok 2020 557.908,97 Kč
příděl do rez. fondu v roce 2021 ze zisku roku 2020 -557.908,97 Kč
Celkový výsledek hospodaření min.let po roce 2020 0,00 Kč
Výsledek hospodaření běžného účetního období byl použit na
příděl do rezervního fondu doklad č. 156/2021
395 800/431 000 -557.908,97 Kč
395 800/421 010 557.908,97 Kč
5.2.1.2 ZÁKLADNÍ KAPITÁL
ve výši 3.894.400 Kč je tvořen 38.944 kusy akcií v nominální hodnotě 100 Kč
za akcii.
5.2.1.3 Výnosy z běžné činnosti dle středisek za rok 2021
Středisko |
Výnosy v tis. Kč |
Správa budov |
3 962 |
Účetní služby |
351 |
Správa společnosti |
4 399 |
Kovovýroba |
593 |
Diavita |
4 633 |
Ostatní |
89 |
CELKEM |
14 027 |
Uvedené hodnoty jsou včetně vnitropodnikových výnosů ve výši 3 516 tis.Kč
Přehled tržeb za prodej vlastních výrobků, služeb a zboží
Přehled tržeb za prodej vlastních výrobků, služeb a zboží Měr.jedn.: tis.Kč
Podnikatelská činnost |
ROK |
||
2019 |
2020 |
2021 |
|
Správa a pronájem nemovitostí |
7.954 |
7.782 |
2.422 |
Kovovýroba |
7.768 |
1.353 |
553 |
Diavita |
4.084 |
4.375 |
1.026 |
Ostatní |
0 |
0 |
535 |
Celkem |
19.806 |
13.510 |
4.536 |
5.3 Ostatní důležité informace
5.3.1 Závazek vůči finančnímu úřadu
V současné době nemá společnost vůči FÚ žádné nesplacené závazky.
5.3.2 Prodej závodu DIAVITA
K 31. 3. 2021 byla ukončena činnost závodu DIAVITA (interně středisko číslo 979 DIAVITA) a závod DIAVITA byl odprodán. Kupní cena byla dohodnuta na 3.600 tis. Kč a je zcela splacena. Výnos zaúčtován 371 400/ 649 400.
Zůstatková hodnota prodaného majetku ve výši 547 tis. Kč byla zaúčtována na účet 547.
5.3.3 Přeměna společnosti
Na základě projektu přeměny ze dne 20. 5. 2021, který byl schválen valnou hromadou společnosti dne 22. 6. 2021došlo k rozdělení společnosti T-STRING Pardubice, a.s. odštěpením sloučením oddělené části podle zákona č. 125/2008 Sb.
Zúčastněné společnosti:
1) T-STRING Pardubice, a.s. – rozdělovaná společnost,
2) NAVIGON s.r.o. se sídlem Masarykovo náměstí 1484, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice, IČ 097 69 749, - nástupnická společnost.
Rozdělení společnosti bylo ve smyslu ustanovení § 243 odst. 1 písm. b) zákona č. 125/2008 Sb. realizováno formou rozdělení odštěpením, kdy část jmění rozdělené společnosti přešla na jednu existující společnost.
Rozhodný den rozdělení společnosti byl stanoven na 1. 1 2021. Od tohoto data se jednání rozdělované společnosti, týkající se přecházejí části jmění, považuje z účetního hlediska za jednání uskutečněná na účet nástupnické společnosti.
Na nástupnickou společnost přešel tento majetek:
Pozemky a veškeré jejich příslušenství a součásti, zejména stavby na nich umístěné, konkrétně pozemky zapsané na listu vlastnictví č. 11178, obec Pardubice, Katastrální území 717657 Pardubice:
- pozemky evidované jako stavební parcela číslo 245/1 a 245/3 na nichž stojí stavba čp. 1484, jiná stavba,
- stavba čp. 1484, jiná stavba, postavená na pozemcích 245/1 a 245/3,
-pozemek evidovaný jako stavební parcela číslo 245/2, jehož součástí je stavba čp. 1490, jiná stavba,
- pozemek evidovaný jako pozemková parcela číslo 262/1.
Ocenění vyčleněné části obchodního jmění dle § 253 odst. 3 z. 125/2008 Sb.. Vzhledem k tom u, že v rámci procesu rozdělení odštěpením sloučením nedochází ke zvýšení základního kapitálu nástupnické společnosti ze jmění rozdělované společnosti, není rozdělovaná společnost povinna nechat ocenit vyčleněnou část obchodního jmění posudkem znalce jmenovaným za tímto účelem soudem.
Komentář k zahajovacím rozvahám
dle projektu přeměny rozdělení společnosti T-STRING Pardubice, a.s. odštěpením sloučením oddělené části podle zákona č. 125/2008 Sb. (§ 11b Zákona o přeměnách).
Komentář k položkám aktiv.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.5. Nedokončený majetek, účet 042 je převzata položka 569.247,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.5. Nedokončený majetek, účet 042. Jedná se o tyto přípravné práce na rekonstrukci AB:
FP-20-0131 – projektová příprava – 30.690,-- Kč,
FP-20-0191 – projektová příprava – 30.690,-- Kč,
FP-20-0252 – zaměření a zákres AB budovy – 87.000,-- Kč
FP-20-0323 – projektová příprava -24.552,-- Kč,
FP- 20-0376 – dokumentace a zaměření – 192.000,-- Kč,
FP-20-0400 – projektová příprava – 9.405,-- Kč,
FP-20-0513 – hmotová a dispoziční studie – 52.500,-- Kč,
FP-20-0523 – projektová příprava – 19.305,-- Kč,
FP-20-0633 – projektová příprava – 10.395,-- Kč,
FP-20-0671 – projektová příprava – 9.405,-- Kč,
FP-20-0728 – projektová příprava – 9.157,50 Kč
FP-20-0744 – návrh stavby – 84.000,-- Kč
FP-20-0789 – projektová příprava – 10.147,50 Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je převzata položka 2.488.000,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031. Jedná se o „Zast. pl. 245/1 AB Pce 1645 m²“, evidenční číslo 218.
Z konečné rozvahy k 31.12.2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je převzata položka 996.733,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031. Jedná se o „Zast. pl. 245/3 AB Pce 800 m²“, evidenční číslo 9434
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je převzata položka 445.000,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031. Jedná se o „Zast. pl. 245/2 AB Pce 462 m²“, evidenční číslo 219.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je převzata položka 1.980.067,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031. Jedná se o „Místní komunikaci 262/1 2419 m²“, evidenční číslo 220.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je celkem převzata celková částka 5.869.800,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031.
Z konečné rozvahy k 31.12.2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je převzata položka Brutto 214.895,-- Kč, oprávky účet 081 214.895,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Jedná se o „Teplovodní vedení Pardubice“, evidenční číslo 8624. Uplatněné daňové odpisy jsou 214.895,-- Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je převzata položka Brutto 174.407,-- Kč, oprávky účet 081 174.407,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Jedná se o „Teplovodní kanál Pardubice“, evidenční číslo 3481. Uplatněné daňové odpisy jsou 174.407,-- Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je převzata položka Brutto 668.752,-- Kč, oprávky účet 081 530.897,-- Kč, Netto 137.855,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Jedná se o „Komunikace správa dvora AB Pardubice“, evidenční číslo 4012. Uplatněné daňové odpisy jsou 668.752,-- Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je převzata položka Brutto 25..007.696,35 Kč, oprávky účet 081 18.220.126,-- Kč, Netto 6.787.570,35 Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Jedná se o „Budova ADM Pardubice čp 1484“, evidenční číslo 31. Uplatněné daňové odpisy jsou 25.007.696,35 Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je celkem převzata položka Brutto celková částka 26..065.750,35 Kč, oprávky účet 081 19.140.325,-- Kč, Netto 6.925.425,35 Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Uplatněné daňové odpisy jsou 26.065.750,35 Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 je převzata položka Brutto 19.273,-- Kč, oprávky účet 082 19.273,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 a oprávky účet 082. Jedná se o „Výtah B 1-250“, evidenční číslo 2617. Uplatněné daňové odpisy jsou 19.273,-- Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 je převzata položka Brutto 19.072,-- Kč, oprávky účet 082 19.072,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 a oprávky účet 082. Jedná se o „Výtah nákladní 5GNV“, evidenční číslo 2618. Uplatněné daňové odpisy jsou 19.072,-- Kč.
Z konečné rozvahy k 31.12.2020 společnosti T-S položka B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 je převzata položka Brutto 488.344,-- Kč, oprávky účet 082 488.344,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 a oprávky účet 082. Jedná se o „Automatická závora na vjezd a výjezd“, evidenční číslo 9056. Uplatněné daňové odpisy jsou 488.344,-- Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 je celkem převzata položka Brutto celková částka 526.689,-- Kč, oprávky účet 082 526.689,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 a oprávky účet 082. Uplatněné daňové odpisy jsou 526.689,-- Kč.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B. Stálá aktiva je celkem převzata položka Brutto celková částka 33.031.486,35 Kč, oprávky 19.667.014,-- Kč, Netto 13.364.472,35 Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B. Stálá aktiva. Uplatněné daňové odpisy jsou 26.592.439,35 Kč.
Komentář k položkám pasiv.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka C.I.8. Odložený daňový závazek, účet 481 je převzata hodnota 1.315.831,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky C.I.8. Odložený daňový závazek.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka A.III.1. Ostatní rezervní fondy, účet 421 je převzata hodnota 12.048.641,35 Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky A.III.1. Ostatní rezervní fondy.
Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka A. Vlastní kapitál je celkem převzata položka celková částka 13.364.472,35 Kč, do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky A. Vlastní kapitál.
5.4 Odměna auditora
Na základě § 20 odst. 1 písmeno c společnost není povinna mít účetní závěrku ověřenou auditorem (viz čl. 1.1 Přílohy).
5.5 Významné události, které nastaly mezi rozvahovým dnem a okamžikem sestavení účetní závěrky
Významnou událostí, ke které dojde pravděpodobně k 1. 4. 2022 je odprodej nemovitostí v Černé za Bory.
5.6 Vliv odložené daně na HV
V roce 2002 došlo ke změně účetní metodiky pro účtování vlivu odložené daně z titulu rozdílné výše daňových a účetních odpisů a z toho vycházejícich účetních a daňových zůstatkových cen majetku.
Výpočet odložené daně za rok 2021.
Účetní zůstatková cena k 31. 12. 2020 17.035.232,41 Kč
Daňová zůstatková cena k 31. 12. 2020 7.844.336,10 Kč
Rozdíl 9.190.896,31 Kč
Účetní zůstatková cena k 31. 12. 2021 4.044.379,03 Kč
Daňová zůstatková cena k 31. 12. 2021 1.704.501,97 Kč
Rozdíl 2.339.877,06 Kč
Zůstatek na účtě 481 Odložený daňový záv., pohl. – Dal, po roce 2020 1.746.270,00 Kč
Převod účtu 481 na společnost NAVIGON s.r.o. dle projektu přeměny 1.315.831,00 Kč
Zůstatek na účtě 481 k 1. 1. 2021 430.439,00 Kč
Zůstatek na účtě 481 k 1. 1. 2021 430.439,00 Kč
Výpočet odložené daně rok 2021 2.339.817,06 Kč x 0,19 (sazba daně ) = 444.565,23 Kč
Rozdíl -14.126,23 Kč
Zaúčtováno MD D
Vliv roku 2021 (daň z příj. z b.č. – odložená) 592 481 14.126,23 Kč
Zůstatek na účtě 481 Odložený daňový závazek, pohledávka – Dal 444.565,23 Kč
Okamžik sestavení účetní závěrky
V Pardubicích dne 8. 3. 2022
Podpisový záznam statutárního orgánu účetní jednotky:
6. ÚDAJE O OSOBÁCH ODPOVĚDNÝCH ZA OVĚŘENÍ ÚČETNÍ ZÁVĚRKY.
6.1 Osoby odpovědné za ověření účetní závěrky:
V roce 2016 až 2018 ověřil účetní závěrku AUDIT Brno, spol. s r.o., Brno, Příkop 6, PSČ 602 00, IČO 26243709, oprávnění KA ČR č. 373
Na základě §20 odst. 1 písm. c) zákona 563/1991 Sb. od roku 2019 společnost nemá povinnost mít účetní závěrku ověřenou auditorem,
Viz bod 5.1. přílohy (aktiva, obrat a počet zaměstnanců)
7. ZPRÁVA O VZTAZÍCH
Zpráva správní rady o vztazích mezi ovládající osobou a osobou ovládanou a mezi ovládanou osobou a osobami ovládanými stejnou ovládající osobou (dále jen „zpráva o vztazích“) za rok 2021 vypracovaná dle § 82 a násl. zákona č. 90/2012 Sb. o obchodních korporacích společnosti T-STRING Pardubice, a.s., IČO 45534586.
7.1 Struktura vztahů mezi osobami
7.1.1 Ovládaná osoba
T-STRING Pardubice, a.s.
zapsaná v Obchodním rejstříku Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl B, vložka 612
zastoupená předsedou správní rady Ing. Karlem Velechovským, Ph.D., MBA.
se sídlem Masarykovo nám. 1484, 532 30 Pardubice
IČ: 45534586
(dále „ovládaná osoba“)
Ovládaná osoba je obchodní společnost, která se zabývá zejména pronájmem nemovitostí a část roku 2021 výrobou kosmetických přípravků a výrobou potravinářského zboží.
7.1.2 Ovládající osoby
7.1.2.1 Mgr. Radana Velechovská, datum narození 3. listopadu 1949
bytem Severojižní 268, 533 72 Moravany
(dále „ovládající osoba)
Ovládající osoba je fyzická osoba.
Vlastní akcie ovládané osoby, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota činí 62,16 % základního kapitálu této osoby.
7.1.3 Osoby jednající ve shodě
7.1.3.1 Mgr. Radana Velechovská, datum narození 3. listopadu 1949
bytem Severojižní 268, 533 72 Moravany
7.1.3.2 Ing. Karel Velechovský, Ph.D., MBA, datum narození 27. května 1976
Bytem Arnošta z Pardubic 2613, 530 02 Pardubice (osoba blízká).
Osoba blízká je fyzická osoba.
Vlastní akcie ovládané osoby, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota činí 27,53 % základního kapitálu této osoby. Dále vlastní akcie společnosti Kovoterm – služby Brno, a.s. ve výši 26,507 %.
7.1.4 Vztah mezí ovládanou osobou a osobami ovládanými stejnou ovládající osobou
Ovládající osoba má podíl na hlasovacích právech ve společnosti Kovoterm – služby Brno, a.s. IČO 25504771 a to ve výši 26,507 %.
Ovládaná osoba je řízena Ing. Karlem Velechovským, Ph.D., MBA na základě dohody mezi zaměstnavateli o dočasném přidělení zaměstnance ze dne 28. 6. 2021.
Dohoda je uzavřena mezi ovládanou osobou a společností Kovoterm – služby Brno, a.s.
Ovládající osoba má podíl na hlasovacích právech ve společnosti NAVIGON s.r.o. IČO 09769749, jejichž celková jmenovitá hodnota činí 62,16 %.
7.2 Úloha ovládané osoby ve struktuře vztahů
Ovládaná osoba nemá specifickou úlohu v rámci struktury vztahů osob jednajících ve shodě a osobami ovládanými stejnou ovládanou osobou.
7.3 Způsob a prostředky ovládání
7.3.1 Ovládající osoby a osoby jednající ve shodě
Ovládající osoby a osoby jednající ve shodě mají akcie ovládané osoby, jejichž celková jmenovitá hodnota činí 89,69 % základního kapitálu ovládané osoby.
7.4 Přehled jednání učiněných v posledním účetním období,
která byla učiněna na popud nebo v zájmu ovládající osoby nebo jí ovládaných osob, pokud se takové jednání týkalo majetku, který přesahuje 10 % vlastního kapitálu ovládané osoby zjištěného podle poslední účetní závěrky.
Ovládaná osoba na základě smlouvy o zápůjčce peněz uzavřenou dne 9. 9. 2021 mezi ovládanou osobou a společnosti NAVIGON s.r.o. poskytla půjčku peněz ve výši 3.000.000,-- Kč. Splatnost půjčky je do 31. 12. 2028. v roce 2021 bylo vyplaceno na úrocích 30.904,-- Kč
7.5 Přehled vzájemných smluv mezi osobou ovládanou
a osobami ovládajícími nebo mezi osobami ovládanými.
7.5.1 Ovládající osoba Mgr. Radana Velechovská
Na základě smlouvy ze dne 29.5.2009 byla postoupena smlouva o půjčce 1.400.000,-- Kč na Mgr. Velechovskou Radanu. Dle dodatku číslo 12 se splatností 31. 12. 2022. Po započtení vzájemných pohledávek a závazků se k 27. 4. 2021 jistina snížila na 612.000,-- Kč. Dle dodatku č. 11 se měsíční úrok snížil od 1. 5. 2021 na 2,050,-- Kč/měs. Z půjčky v roce 2021 vyplynuly úroky ve výši 34.988,-- Kč. V roce 2021 bylo zaplaceno 34.988,-- Kč plus dluh na nevyplacených úrocích z minulých let ve výši 140.012,-- Kč, celkem 175.000,-- Kč. Celková výše závazku včetně nevyplacených úroků z minulých let je k 31. 12. 2021 859.976,12 Kč
7.5.2 Kovoterm - služby Brno, a.s.
Na základě smlouvy o zápůjčce peněz z 26.2.2019 poskytla společnost T-STRING Pardubice, a.s. společnosti Kovoterm – služby Brno, a.s. finanční prostředky ve výši 766.539,-- Kč. Dle dodatku č. 2 se splatností do 30. 11. 2021. K 31. 12. 2021 je výše pohledávky 0,-- Kč. Na úrocích bylo uhrazeno 12.474,04 Kč.
7.6 Výhody a nevýhody plynoucí ze vztahů mezi ovládanou osobou a osobami ovládajícími a jaká z toho plynou pro ovládanou osobu rizika.
V minulých obdobích byly poskytnuty ovládané osobě půjčky od ovládajících osob, které umožnily ovládané osobě překlenout nepříznivou finanční situaci. Představenstvu společnosti nejsou známa rizika z toho plynoucí.
7.7 Rozhodné období.
Tato zpráva je zpracována za rozhodné období od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021.
V Pardubicích dne 28. 3. 2022