Menu

Telefon: 466 714 111

E-mail: t-string@t-string.cz

IČO: 455 34 586

Jméno společnosti:

T-STRING Pardubice a.s.

Sídlo společnosti:

Masarykovo nám. 1484

532 30 Pardubice

Zpráva o podnikatelské činnosti, stavu majetku a účetní závěrka za rok 2021

Masarykovo náměstí 1484, 532 30 Pardubice

ZPRÁVA O PODNIKATELSKÉ

ČINNOSTI A O STAVU

MAJETK U SPOLEČNOSTI ,

NÁVRH

NA ROZDĚLENÍ

ZISKU,

ÚČETNÍ ZÁVĚRKA

A

ZPRÁVA O VZTAZÍCH

ZA ROK 2 0 2 1

15. dubna 2022

Valná hromada akcionářů T-STRING Pardubice, a.s.

30. května 2022

Obsah

1. ÚVOD.. 4

2. ZPRÁVA O PODNIKATELSKÉ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI A O STAVU JEJÍHO MAJETKU ZA ROK 2021. 4

2.1 Základní údaje o společnosti4

2.2 Zpráva o podnikatelské činnosti společnosti v roce 2021. 4

2.2.1 Nejvýznamnější události4

2.2.2 Souhrnný přehled. 5

2.2.3 Předměty činnosti v roce 2021. 6

2.2.4 Přehled ukazatelů v tabulkách. 7

2.3 Zpráva o stavu majetku v roce 2021.7

2.3.1 Celkový přehled majetku.7

2.3.2 Stálá aktiva. 7

2.3.3 Oběžná aktiva. 8

3. Hospodářský výsledek a návrh na rozdělení zisku. 8

4. ÚČETNÍ ZÁVĚRKA V NEZKRÁCENÉM ROZSAHU.. 9

5. Příloha v roční účetní závěrce za rok 2021. 17

5.1 Obecné údaje. 17

5.2 Informace o účetních metodách a obecných účetních zásadách, vysvětlující a doplňující informace k výkazům.. 18

5.2.1 Doplňující informace k rozvaze a výkazu zisků a ztrát v tis. Kč. 19

5.3 Ostatní důležité informace. 22

5.3.1 Závazek vůči finančnímu úřadu. 22

5.3.2 Prodej závodu DIAVITA.. 22

5.3.3 Přeměna společnosti22

5.4 Odměna auditora. 25

5.5 Významné události, které nastaly mezi rozvahovým dnem a okamžikem sestavení účetní závěrky 25

5.6 Vliv odložené daně na HV.. 25

6. ÚDAJE O OSOBÁCH ODPOVĚDNÝCH ZA OVĚŘENÍ ÚČETNÍ ZÁVĚRKY.27

6.1 Osoby odpovědné za ověření účetní závěrky:27

7. ZPRÁVA O VZTAZÍCH.. 28

7.1 Struktura vztahů mezi osobami28

7.1.1 Ovládaná osoba. 28

7.1.2 Ovládající osoby. 28

7.1.3 Osoby jednající ve shodě. 28

7.1.4 Vztah mezí ovládanou osobou a osobami ovládanými stejnou ovládající osobou. 29

7.2 Úloha ovládané osoby ve struktuře vztahů. 29

7.3 Způsob a prostředky ovládání29

7.3.1 Ovládající osoby a osoby jednající ve shodě. 29

7.4 Přehled jednání učiněných v posledním účetním období,29

7.5 Přehled vzájemných smluv mezi osobou ovládanou. 29

7.5.1 Ovládající osoba Mgr. Radana Velechovská. 29

7.5.2 Kovoterm - služby Brno, a.s.30

7.6 Výhody a nevýhody plynoucí ze vztahů mezi ovládanou osobou a osobami ovládajícími a jaká z toho plynou pro ovládanou osobu rizika.30

7.7 Rozhodné období.30


1. ÚVOD

Tato zpráva o podnikatelské činnosti společnosti a o stavu jejího majetku (dále jen Zpráva) je vypracována dle § 456 zákona 90/2012 Sb., o obchodních korporacích. Je zároveň Zprávou správní rady pro valnou hromadu dne 30. 5. 2022.

Veškeré dokumenty a materiály uváděné ve Zprávě jsou k nahlédnutí v sídle společnosti.

2. ZPRÁVA O PODNIKATELSKÉ ČINNOSTI SPOLEČNOSTI A O STAVU JEJÍHO MAJETKU ZA ROK 2021

2.1 Základní údaje o společnosti

Obchodní firma: T-STRING Pardubice, a.s.

Sídlo: Pardubice, Masarykovo nám. 1484

PSČ: 532 30

Identifikační číslo: 45534586

Datum založení: 1. května 1992 zápisem do Obchodního rejstříku, společnost byla založena na dobu neurčitou, společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové oddíl B, vložka 612

Právní řád: Česká republika

Právní předpis: společnost byla založena podle § 172 Obchodního zákoníku

Právní forma: akciová společnost

2.2 Zpráva o podnikatelské činnosti společnosti v roce 2021

2.2.1 Nejvýznamnější události

2.2.1.1 Přeměna společnosti

Na základě projektu přeměny ze dne 20. 5. 2021, který byl schválen valnou hromadou společnosti dne 22. 6. 2021 došlo k rozdělení společnosti T-STRING Pardubice, a.s. odštěpením sloučením oddělené části podle zákona č. 125/2008 Sb.

Zúčastněné společnosti:

1) T-STRING Pardubice, a.s. – rozdělovaná společnost,

2) NAVIGON s.r.o. se sídlem Masarykovo náměstí 1484, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice, IČ 097 69 749, - nástupnická společnost.

Rozdělení společnosti bylo ve smyslu ustanovení § 243 odst. 1 písm. b) zákona č. 125/2008 Sb. realizováno formou rozdělení odštěpením, kdy část jmění rozdělené společnosti přešla na jednu existující společnost.

Rozhodný den rozdělení společnosti byl stanoven na 1. 1 2021. Od tohoto data se jednání rozdělované společnosti, týkající se přecházejí části jmění, považuje z účetního hlediska za jednání uskutečněná na účet nástupnické společnosti.

Na nástupnickou společnost přešel tento majetek:

Pozemky a veškeré jejich příslušenství a součásti, zejména stavby na nich umístěné, konkrétně pozemky zapsané na listu vlastnictví č. 11178, obec Pardubice, Katastrální území 717657 Pardubice:

- pozemky evidované jako stavební parcela číslo 245/1 a 245/3 na nichž stojí stavba čp. 1484, jiná stavba,

- stavba čp. 1484, jiná stavba, postavená na pozemcích 245/1 a 245/3,

-pozemek evidovaný jako stavební parcela číslo 245/2, jehož součástí je stavba čp. 1490, jiná stavba,

- pozemek evidovaný jako pozemková parcela číslo 262/1.

2.2.1.2 Prodej závodu DIAVITA

K 31. 3. 2021 byla ukončena činnost závodu DIAVITA (interně středisko číslo 979 DIAVITA) a závod DIAVITA byl odprodán. Kupní cena byla dohodnuta na 3.600 tis. Kč a je zcela splacena. Výnos zaúčtován 371 400/ 649 400.

Zůstatková hodnota prodaného majetku ve výši 547 tis. Kč byla zaúčtována na účet 547.

2.2.2 Souhrnný přehled

V roce 2021 došlo ke snížení tržeb za prodej vlastních výrobků a služeb. Tyto tržby se snížily z hodnoty 13.510 tis. Kč na hodnotu 4.536 tis. Kč, to je snížení proti roku 2020 o 8.974 tis. Kč. K tomuto výraznému snížení došlo z důvodu přeměny společnosti a z důvodu prodeje závodu DIAVITA. Zároveň tržeb z prodeje zboží nebyly realizovány vůbec. Přičemž v roce 2020 byla jejich hodnota 3.264 tis. Kč. Důvodem je ukončení činnosti střediska Kovovýroba. Tržby se celkově snížily o 72,96 %.

Výkonová spotřeba se snížila o 6.523 tis. Kč, to je o 65,53 %, z hodnoty 9.983 tis. Kč na 3.441 tis. Kč. Z toho náklady vynaložené na prodané zboží se snížily o 2.599 tis. Kč, spotřeba materiálu a energie se snížila o 3.132 tis. Kč a služby se snížily o 811 tis. Kč.

Snížení tržeb za vlastní výrobky, služby a zboží nebylo tedy dostatečně kompenzováno snížením výkonové spotřeby.

Pozitivní je, že došlo ke snížení osobních nákladů o 2.470 tis. Kč z hodnoty 5.689 tis. Kč na hodnotu 3.219 tis. Kč. Důvodem je snížení průměrného evidenčního přepočteného počtu zaměstnanců z 11 v roce 2020 na 8,84 v roce 2021.

Výsledek hospodaření za účetní období dosáhl hodnoty 1.258 tis. Kč. Proti roku 2020 došlo ke zvýšení o 700 tis. Kč. Pro porovnání výsledku hospodaření z vlastní provozní činnosti středisek mezi roky 2020 a 2021 je nutné tento výsledek hospodaření očistit o některé položky, které přímo nesouvisí s provozní činností posuzovaných roků. Jedná se o tržbu z prodeje dlouhodobého majetku střediska Kovovýroba (v roce 2020 1.250 tis. Kč). Očištěný výsledek hospodaření pak za rok 2020 má hodnotu -692 tis. Kč. Dále v roce 2021 se jedná o prodej závodu DIAVITA. Tržba je 3.600 tis. Kč, zůstatková cena 547 tis. Kč. Rozdíl je 3.053 tis. Očištěný výsledek hospodaření pak za rok 2021 má hodnotu -1.795 tis. Kč. Pro rok 2022 vedení společnosti vypracovalo podnikatelský záměr, k jehož zajištění byl vedoucím pracovníkům stanoven prémiový řád. V souvislosti s tím byl kladen vysoký důraz na vymáhání pohledávek po lhůtě splatnosti.

Vybrané údaje z účetnictví Měr.jedn.: tis. Kč

Popis

ROK 2020

ROK 2021

ROZDÍL

Hospodářský výsledek řádek 55 výkazu ZZ

558

1.258

Tržby z prodeje dlouhodobého majetku

-1.250

-3.053

Očištěný hospodářský výsledek

-692

-1.795

-1.103

2.2.3 Předměty činnosti v roce 2021

2.2.3.1 Diavita - potravinářské doplňky a kosmetika

Na trh jsme dodávali doplňky stravy, sladidla a kosmetiku, doplňkově čaje a byliny. Prodej výrobků jsme obohatili o prodej bylin v sáčcích např. diviznu, mátu, šalvěj, kotvičník, jitrocel, černý bez, dále pro zdravou výživu potravinová semínka - kustovnici, lněné semínko, phsylium v našich kontaktních místech. Dalším výrobkem, který byl v roce 2021 vyráběn je tekuté sladidlo pro diabetiky. V roce 2021 se na tržbách významně podílely prodeje vazelín a sladidel. Především v oblasti doplňků stravy máme mnoho konkurentů. V současné době se jako největší konkurence projevuje prodej privátních značek v řetězcích lékáren, např. Jitrocelový sirup v řetězcích lékáren Dr. Max, totéž platí u vazelín.

V roce 2021 byla výkonnost střediska výrazně nižší než v roce 2020. Důvodem je ukončení činnosti k 31.3.2021 a odprodej závodu DIAVITA. Nebyl předpoklad dalšího rozvoje činnosti střediska. Tržby z prodeje výrobků a služeb se snížily z hodnoty 4.375 tis. Kč na hodnotu 1.026 tis. Kč. Provozní výsledek hospodaření byl sice v roce 2021 3.053 tis. Kč, ale po odečtení HV z prodeje byl HV z vlastní podnikatelské činnosti pouze 6 tis. Kč.

Prodej byl realizován prostřednictvím maloobchodní prodejny nebo dodávkami velkoodběratelům, případně v menší míře dodávkami prostřednictvím internetového obchodu www.sirupy-vazelina.cz.

2.2.3.2 Správa a pronájem nemovitostí

Společnost od roku 2021 již není vlastníkem nemovitostí a pozemků na Masarykově náměstí a v Pernerově ulici. Na základě projektu přeměny došlo k odštěpení tohoto majetku a jeho sloučením. Novým vlastníkem je společnost NAVIGON s.r.o.. Na základě smlouvy o správě a smlouvy o účetnictví společnost zajišťuje správu a účetnictví vztahující se k uvedenému nemovitému majetku pro nového vlastníka. Odbor Správa budov zabezpečuje tedy správu nemovitostí (2 administrativní budovy na Masarykově náměstí 1484 a v Pernerově ulici 1490) a správu parkoviště. V rámci správy dále zajišťuje pro společnost NAVIGON pronajímá zasedací místnosti, volné plochy k plošné inzerci a skladové prostory. V roce 2021 byly prováděny zejména opravy interiérů a odstraňovaly se havarijní stavy ostatních konstrukcí. Stav některých konstrukcí je již na hranici životnosti (okna, nákladní výtah, a další..) a vedení společnosti NAVIGON tento problém řeší. Odbor dále pronajímá areál v Černé za Bory.

Tržby za správu nemovitého majetku byly v roce 2021 2.422 tis. Kč. Tržby za pronájem areálu Černá za Bory byly 553 tis. Kč. Provozní výsledek hospodaření za správu dosáhl hodnoty 1.381 tis. Kč. Provozní výsledek hospodaření za pronájem byl 253 tis. Kč.

2.2.3.3 Ostatní podnikatelské aktivity

Ostatní podnikatelské aktivity byly nevýznamné. V roce 2021 společnost zahájila činnost účetního střediska, které poskytovalo účetní služby pro externí společnosti. Odchodem jednoho pracovníka však tuto činnost společnost ukončila a v současné době jsou zajišťovány účetní služby pouze pro společnost NAVIGON. V roce 2021 byly tržby za účetní služby 473 tis. Kč.

2.2.4 Přehled ukazatelů v tabulkách

Přehled tržeb za prodej vlastních výrobků, služeb a zboží Měr.jedn.: tis.Kč

Podnikatelská činnost

ROK

2019

2020

2021

Správa a pronájem nemovitostí

7.954

7.782

2.975

Kovovýroba

7.768

4.616

0

Diavita

4.084

4.375

1.026

Účetní služby

0

0

473

Ostatní

0

0

62

Celkem

19.806

16.773

4.536

Přehled tržeb za prodej vlastních výrobků, služeb

a zboží dle jednotlivých teritorií Měr.jedn.: tis.Kč

Teritorium

ROK

2019

2020

2021

Česká republika

19.780

16.767

4.536

Slovensko

26

6

0

2.3 Zpráva o stavu majetku v roce 2021.

2.3.1 Celkový přehled majetku.

Aktiva celkem mají pořizovací hodnotu 19.541 tis. Kč, zůstatková hodnota je 13.777 tis. Kč. Z toho stálá aktiva v pořizovací ceně 9.782 tis. Kč, zůstatková cena 4.045 tis. Kč. Oběžná aktiva 9.759 tis. Kč. Na oběžné prostředky jsou vytvořeny opravné položky v hodnotě 26 tis. Kč.

2.3.2 Stálá aktiva

Stálá aktiva tvoří dlouhodobý nehmotný majetek, jehož pořizovací hodnota je 127 tis. Kč, zůstatková hodnota je 12 tis. Kč. Jedná se o software. Další položkou stálých aktiv je dlouhodobý hmotný majetek. Hodnota dlouhodobého hmotného majetku v pořizovací ceně je 9.655 tis. Kč, zůstatková cena je 4.032 tis. Kč.

Společnost vlastní výrobní areál v Černé za Bory v pořizovací ceně 8.171 tis. Kč. Zůstatková cena je 4.012 tis. Kč. Samostatné movité věci a soubory movitých věcí společnost vlastní v celkové pořizovací ceně 1.464 tis. Kč. Zůstatková cena je 0 tis. Kč. Dále vlastní jiný dlouhodobý hmotný majetek (umělecká díla) v pořizovací ceně 20 tis. Kč. Zůstatková cena je 20 tis. Kč. Majetek je odepsán na 41,76 % pořizovací ceny.

Dlouhodobý finanční majetek společnost již nevlastní. V roce 2021 byl odprodán. Tvořil ho vklad do společnosti MILZA zemědělské družstvo ve výši 788 tis. Kč.

2.3.3 Oběžná aktiva

Oběžná aktiva tvoří zásoby ve výši 99 tis. Kč. Dále pohledávky ve výši 6.010 tis. Kč. Z toho dlouhodobé pohledávky 3.000 tis. Kč, krátkodobé pohledávky 2.910 tis. Kč a časové rozlišení aktiv 100 tis. Kč.Další položkou oběžných aktiv jsou peněžní prostředky ve výši 3.650 tis. Kč.

3. Hospodářský výsledek a návrh na rozdělení zisku

Ukazatel

R O K

2019

2020

2021

Hosp. výsledek po zdanění z běžné činnosti ( v tis.Kč )

4.691

558

1258

Hosp. výsledek připadající na jednu akcii ( v Kč/akcii )

120,44

14,32

32,31

Výše dividendy ( v Kč/akcii )

0,00

0,00

0,00

Rozdělení HV za rok 2020 (měr.j. Kč)

Výsledek hospodaření minulých let

-18.928.754,68

Použití rezervního fondu na úhradu ztráty minulých let

18.928.794,68

HV za rok 2020

558.077,97

Příděl do rezervního fondu v roce 2021 ze zisku 2020

557.908,97

Výplata dividendy

0,00

Výsledek hospodaření minulých let (po roce 2020) nerozdělený zisk

169,00

Návrh na rozdělení HV za rok 2021

Rozdělení HV za rok 2021 (měr.j. Kč)

Výsledek hospodaření minulých let

169,00

HV za rok 2021

1.258.358,32

Příděl do rezervního fondu v roce 2022 ze zisku 2021

1.258.527,32

Výplata dividendy

0,00

Výsledek hospodaření minulých let (po roce 2021)

0,00

Hospodářský výsledek za rok 2021 dosáhl hodnoty 1.258.358,32 Kč, společnost použije celou výši HV na tvorbu rezervního fondu včetně nerozděleného zisku minulých let.. Celkový příděl do rezervního fondu bude tedy 1.258.527,32 Kč. Vzhledem k tomu není navržena ani výplata dividendy za rok 2021.


4. ÚČETNÍ ZÁVĚRKA V NEZKRÁCENÉM ROZSAHU

Účetní závěrka je uvedena na následujících stránkách a obsahuje:

1. Základní údaje

2. Rozvaha v plném rozsahu AKTIVA 2021 a 2020

3. Rozvaha v plném rozsahu PASIVA 2021 a 2020

4. Výkaz zisku a ztrát 2021 a 2020

5. Příloha v účetní závěrce


1. Základní údaje

IČ:

45534586

Obchodní firma:

T-STRING Pardubice, a.s.

Sídlo:

Ulice:

Masarykovo nám. 1484

Obec:

Pardubice

PSČ:

532 30

Tel.:

466 714 111

E-mail:

t-string@t-string.cz

Internetová adresa:

www.t-string.cz;

www.sirupy-vazelina.cz;

www.kancelare-pardubice.cz

Rok založení:

1992

Soubor obsahuje:

Rozvahu, výkaz zisku a ztráty v plném rozsahu k:

31.12.2021

Údaje o auditu a auditorovi:

Předložené výkazy byly ověřeny auditorem:

NE

Název auditorské firmy:

-------------

Oprávněná KA ČR číslo

-------------

Zastoupená

-------------

Poznámka

Na základě §20 odst. 1 písm. c) zákona 563/1991 Sb. společnost nemá povinnost mít účetní závěrku ověřenou auditorem,

Viz bod 4.1. přílohy (aktiva, obrat a počet zaměstnanců)

Jméno člena statutárního orgánu:

Ing. Karel Velechovský, Ph.D., MBA

Osoba odp. za účetnictví:

Ing. Jindřich Vondráček

Os. odp. za účet. závěrku:

Jana Kubátová

Tel.:

466 714 423

E-mail:

t-string@t-string.cz


Zpracováno v souladu s vyhláškou č. 500/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů

ROZVAHA

Obchodní firma nebo jiný název účetní jednotky

(BILANCE)

T-STRING

ke dni 31.12.2021

Pardubice, a.s.

( v celých tisících Kč )

Sídlo, bydliště nebo místo podnikání účetní jednotky

Masarykovo nám.

45 53 45 86

1484

532 30 Pardubice

označ

AKTIVA

řád

Běžné účetní období

Min.úč.

a

b

c

období

Brutto

Korekce

Netto

Netto

1

2

3

4

AKTIVA CELKEM (ř. 02 + 03 + 37 + 74)

001

19 541

5 764

13 777

26 246

A.

Pohledávky za upsaný základní kapitál

002

0

0

0

0

B.

Dlouhodobý majetek (ř. 04 + 14 + 27)

003

9 782

5 738

4 044

17 763

B.

I.

Dlouhodobý nehmotný majetek (ř. 05 + 06 + 09 + 010 + 011)

004

127

115

12

15

B.

I.

1

Nehmotné výsledky výzkumu a vývoje

005

0

0

0

0

2

Ocenitelná práva

006

127

115

12

15

B.I.2.1. Software

007

127

115

12

15

B.I.2.2.Ostatní ocenitelná práva

008

0

0

0

0

3

Goodwill

009

0

0

0

0

4

Ostatní dlouhodobý nehmotný majetek

010

0

0

0

0

5

Poskytnuté zálohy na dlouhodobý nehmotný majetek a nedokončený dlouhodobý nehmotný majetek

011

0

0

0

0

B.I.5.1. Poskytnuté zálohy na dlouhodobý nehmotný majetek

012

0

0

0

0

B.I.5.2. Nedokončený dlouhodobý nehmotný majetek

013

0

0

0

0

B.

II.

Dlouhodobý hmotný majetek (ř. 15 + 18 + 19 + 20 + 24 )

014

9 655

5 623

4 032

17 589

B.

II.

1

Pozemky a stavby

015

8 171

4 159

4 012

16 951

B.II.1.1. Pozemky

016

845

0

845

6 715

B.II.1.2. Stavby

017

7 326

4 159

3 167

10 236

2

Hmotné movité věci a soubory movitých věcí

018

1 464

1 464

0

49

3

Oceňovací rozdíl k nabytému majetku

019

0

0

0

0

4

Ostatní dlouhodobý hmotný majetek

020

20

0

20

20

B.II.4.1. Pěstitelské celky trvalých porostů

021

0

0

0

0

B.II.4.2. Dospělá zvířata a jejich skupiny

022

0

0

0

0

B.II.4.3. Ostatní dlouhodobý hmotný majetek

023

20

0

20

20

5

Poskytnuté zálohy na dlouhodobý hmotný majetek a nedokončený dlouhodobý hmotný majetek

024

0

0

0

569

B.II.5.1. Poskytnuté zálohy na dlouhodobý hmotný majetek

025

0

0

0

0

B.II.5.2. Nedokončený dlouhodobý hmotný majetek

026

0

0

0

569

B.

III.

Dlouhodobý finanční majetek (ř. 28 až 34)

027

0

0

0

159

B.

III.

1

Podíly - ovládaná nebo ovládající osoba

028

0

0

0

0

2

Zápůjčka a úvěry - ovládaná nebo ovládající osoby

029

0

0

0

0

3

Podíly - podstatný vliv

030

0

0

0

0

4

Zápůjčka a úvěry - podstatný vliv

031

0

0

0

0

5

Ostatní dlouhodobé cenné papíry a podíly

032

0

0

0

159

6

Zápůjčky a úvěry - ostatní

033

0

0

0

0

7

Ostatní dlouhodobý finanční majetek

034

0

0

0

0

B.III.7.1. Jiný dlouhodobý finanční majetek

035

0

0

0

0

B.III.7.2. Poskytnuté zálohy na dlouhodobý finanční majetek

036

0

0

0

0

označ

AKTIVA

řád

Běžné účetní období

Min.úč.

a

b

c

období

Brutto

Korekce

Netto

Netto

1

2

3

4

C.

Oběžná aktiva (ř. 38 + 46 + 68 + 71)

037

9 659

26

9 633

8 295

C.

I.

Zásoby (ř. 39 + 40 + 41 + 44 + 45)

038

99

0

99

729

C.

I.

1

Materiál

039

99

0

99

689

2

Nedokončená výroba a polotovary

040

0

0

0

35

3

Výrobky a zboží

041

0

0

0

5

C.I.3.1. Výrobky

042

0

0

0

5

C.I.3.2. Zboží

043

0

0

0

0

4

Mladá a ostatní zvířata a jejich skupiny

044

0

0

0

0

5

Poskytnuté zálohy na zásoby

045

0

0

0

0

C.

II.

Pohledávky (ř. 47 + 57)

046

5 910

26

5 884

2 541

C.

II.

1

Dlouhodobé pohledávky

047

3 000

0

3 000

0

C.II.1.1. Pohledávky z obchodních vztahů

048

0

0

0

0

C.II.1.2. Pohledávky - ovládaná nebo ovládající osoba

049

0

0

0

0

C.II.1.3. Pohledávky - podstatný vliv

050

0

0

0

0

C.II.1.4. Odložená daňová pohledávka

051

0

0

0

0

C.II.1.5. Pohledávky - ostatní

052

3 000

0

3 000

0

C:II.1.5.1. Pohledávky za společníky

053

0

0

0

0

C.II.1.5.2. Dlouhodobé poskytnuté zálohy

054

0

0

0

0

C.II.1.5.3. Dohadné účty aktivní

055

0

0

0

0

C.II.1.5.4. Jiné pohledávky

056

3 000

0

3 000

0

2

Krátkodobé pohledávky

057

2 910

26

2 884

2 541

C.II.2.1. Pohledávky z obchodních vztahů

058

676

26

650

1 455

C.II.2.2. Pohledávky - ovládaná nebo ovládající osoba

059

0

0

0

275

C.II.2.3. Pohledávky - podstatný vliv

060

0

0

0

0

C.II.2.4. Pohledávky - ostatní

061

2 234

0

2 234

811

C.II.2.4.1. Pohledávky za společníky

062

0

0

0

0

C.II.2.4.2. Sociální zabezpečení a zdravotní pojištění

063

0

0

0

0

C.II.2.4.3. Stát - daňové pohledávky

064

0

0

0

27

C.II.2.4.4. Krátkodobé poskytnuté zálohy

065

6

0

6

2

C.II.2.4.5. Dohadné účty aktivní

066

167

0

167

544

C.II.2.4.6. Jiné pohledávky

067

2 061

0

2 061

238

C.

III.

Krátkodobý finanční majetek (ř. 69 až 70)

068

0

0

0

0

C.

III.

1

Podíly - ovládaná nebo ovládající osoba

069

0

0

0

0

2

Ostatní krátkodobý finanční majetek

070

0

0

0

0

C.

IV.

Peněžní prostředky (ř. 72 až 73)

071

3 650

0

3 650

5 025

C.

IV.

1

Peněžní prostředky v pokladně

072

39

0

39

65

2

Peněžní prostředky na účtech

073

3 611

0

3 611

4 960

D.

I.

Časové rozlišení (ř. 75 až 77)

074

100

0

100

188

D.

I.

1

Náklady příštích období

075

100

0

100

188

2

Komplexní náklady příštích období

076

0

0

0

0

3

Příjmy příštích období

077

0

0

0

0

označ

PASIVA

řád

Běžné úč.

Min.úč.

a

b

c

období

období

5

6

PASIVA CELKEM (ř. 79 + 101 + 141)

078

13 777

26 246

A.

Vlastní kapitál (ř. 80 + 84 + 92 + 95 + 99 + 100 )

079

9 782

19 944

A.

I.

Základní kapitál (ř. 81 až 73 )

080

3 894

3 894

1

Základní kapitál

081

3 894

3 894

2

Vlastní akcie a vlastní obchodní podíly (-)

082

0

0

3

Změny základního kapitálu

083

0

0

A.

II.

Ážio a kapitálové fondy (ř. 85 až 86)

084

0

-629

A.

II.

1

Ážio

085

0

0

2

Kapitálové fondy

086

0

-629

A.II.2.1.Ostatní kapitálové fondy

087

0

0

A.II.2.2. Oceňovací rozdíly z přecenění majetku a závazků

088

0

-629

A.II.2.3. Oceňovací rozdíly z přecenění při přeměnách obchodních korporací

089

0

0

A.II.2.4. Rozdíly z přeměn obchodních korporací

090

0

0

A.II.2.5.Rozdíly z ocenění při přeměnách obchodních korporací

091

0

0

A.

III.

Fondy ze zisku (ř. 93 + 94 )

092

4 630

16 121

A.

III.

1

Ostatní rezervní fondy

093

4 630

16 121

2

Statutární a ostatní fondy

094

0

0

A.

IV.

Výsledek hospodaření minulých let (ř. 96 + 98)

095

0

0

A.

IV.

1

Nerozdělený zisk minulých let

096

0

0

2

Neuhrazená ztráta minulých let

097

0

0

3

Jiný výsledek hospodaření minulých let

098

0

0

A.

V.

Výsledek hospodaření běžného účetního období (+/-)

099

1 258

558

(ř. 01 - (+ 80 + 84 + 92 + 95 + 100 + 101 + 141))

A.

VI.

Rozhodnuto o zálohové výplatě podílu na zisku

100

B.

+

C.

Cizí zdroje (ř. 102 + 107)

101

3 992

6 298

B.

I.

Rezervy (ř. 103 až 106)

102

0

0

B.

I.

1

Rezerva na důchody a podobné závazky

103

0

0

2

Rezerva na daň z příjmů

104

0

0

3

Rezervy podle zvláštních právních předpisů

105

0

0

4

Ostatní rezervy

106

0

0

C.

Závazky (ř. 108 + 123)

107

3 992

6 298

C.

I.

Dlouhodobé závazky (ř. 109 + 112 + 113 + 114 +115 + 116 + 117 + 118 + 119 )

108

2 014

3 314

C.

I.

1

Vydané dluhopisy

109

0

0

C.I.1.1. Vyměnitelné dluhopisy

110

0

0

C.I.1.2. Ostatní dluhopisy

111

0

0

2

Závazky k úvěrovým institucím

112

0

0

3

Dlouhodobé přijaté zálohy

113

0

0

4

Závazky z obchodních vztahů

114

0

0

5

Dlouhodobé směnky k úhradě

115

0

0

6

Závazky - ovládaná nebo ovládající osoba

116

0

0

7

Závazky - podstatný vliv

117

0

0

8

Odložený daňový závazek

118

445

1 746

9

Závazky - ostatní

119

1 569

1 568

C.I.9.1. Závazky ke společníkům

120

0

0

C.I.9.2. Dohadné účty pasivní

121

0

0

C.I.9.3. Jiné závazky

122

1 569

1 568

označ

PASIVA

řád

Běžné úč.

Min.úč.

a

b

c

období

období

5

6

C.

II.

Krátkodobé závazky (ř. 124 + 127 + 128 + 129 + 130 + 131 + 132 + 133)

123

1 978

2 984

C.

II.

1

Vydané dluhopisy

124

0

0

C.II.1.1. Vyměnitelné dluhopisy

125

0

0

C.II.1.2. Ostatní dluhopisy

126

0

0

2

Závazky k úvěrovým institucím

127

0

0

3

Krátkodobé přijaté zálohy

128

21

12

4

Závazky z obchodních vztahů

129

429

696

5

Krátkodobé směnky k úhradě

130

0

0

6

Závazky - ovládaná nebo ovládající osoba

131

612

1 400

7

Závazky - podstatný vliv

132

0

0

8

Závazky ostatní

133

916

876

C.II.8.1. Závazky ke společníkům

134

248

388

C.II.8.2. Krátkodobé finanční výpomoci

135

0

0

C.II.8.3. Závazky k zaměstnancům

136

154

229

C.II.8.4. Závazky ze sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění

137

79

126

C.II.8.5. Stát - daňové závazky a dotace

138

388

49

C.II.8.6. Dohadné účty pasivní

139

47

84

C.II.8.7. Jiné závazky

140

0

0

D.

I.

Časové rozlišení (ř. 142 + 143)

141

3

4

D.

I.

1

Výdaje příštích období

142

0

0

2

Výnosy příštích období

143

3

4

Právní forma účetní jednotky :

akciová společnost

Předmět podnikání nebo jiné činnosti :

pronájem nemovitostí, kosmetika, potrav. Doplňky

Okamžik sestavení

Podpisový záznam osoby odpovědné za sestavení účetní závěrky

Podpisový záznam statutárního orgánu nebo fyzické osoby, která je účetní jednotkou

08.03.22


Zpracováno v souladu s vyhláškou č. 500/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů

VÝKAZ ZISKU A ZTRÁTY

Obchodní firma nebo jiný název účetní jednotky

ke dni 31.12.2021

T-STRING

( v celých tisících Kč )

Pardubice, a.s.

Sídlo, bydliště nebo místo podnikání účetní jednotky

Masarykovo nám.

45 53 45 86

1484

532 30 Pardubice

Výkaz zisku a ztráty v plném rozsahu - druhové členění

Označení

TEXT

Číslo

Skutečnost v účetním období

a

b

řádku

sledovaném

minulém

c

1

2

I.

Tržby z prodeje výrobků a služeb

01

4 536

13 510

II.

Tržby za prodej zboží

02

0

3 264

A.

Výkonová spotřeba (ř. 04 + 05 + 06)

03

3 441

9 983

A.

1

Náklady vynaložené na prodané zboží

04

0

2 599

A.

2

Spotřeba materiálu a energie

05

1 872

5 004

A.

3

Služby

06

1 569

2 380

B.

Změna stavu zásob vlastní činnosti

07

39

457

C.

Aktivace

08

0

0

D.

Osobní náklady (ř. 10 + 11)

09

3 219

5 689

D.

1.

Mzdové náklady

10

2 393

4 561

D.

2.

Náklady na sociální zabezpečení, zdravotní pojištění a ostatní náklady

11

826

1 128

D.

2. 1. Náklady na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění

12

767

1 004

D.

2.2. Ostatní náklady

13

59

124

E.

Úpravy hodnot v provozní oblasti (ř. 15 + 18 + 19)

14

166

693

E.

1.

Úpravy hodnot dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku

15

166

723

E.

1.1. Úpravy hodnot dlouhodobého nehmotného a hnotného majetku - trvalé

16

166

723

E.

1.2. Úpravy hodnot dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku - dočasné

17

0

0

E.

2.

Úpravy hodnot zásob

18

0

0

E.

3.

Úpravy hodnot pohledávek

19

0

-30

III.

Ostatní provozní výnosy (ř. 21 + 22 + 23)

20

3 531

2 388

III.

1.

Tržby z prodeje dlouhodobého majetku

21

27

1 250

III.

2.

Tržby z prodeje materiálu

22

31

242

III.

3.

Jiné provozní výnosy

23

3 473

896

F.

Ostatní provozní náklady (ř. 25 až 29)

24

-407

1 744

F.

1.

Zůstatková cena prodaného dlouhodobého majetku

25

0

0

F.

2.

Zůstatková cena prodaného materiálu

26

32

267

F.

3.

Daně a poplatky

27

84

139

F.

4.

Rezervy v provozní oblasti a komplexní náklady příštích období

28

0

0

F.

5.

Jiné provozní náklady

29

-523

1 338

*

Provozní výsledek hospodaření
(ř. 01 + 02 - 03 - 07 - 08 - 09 - 14 + 20 - 24)

30

1 609

596

Označení

TEXT

Číslo

Skutečnost v účetním období

a

b

řádku

sledovaném

minulém

c

1

2

IV.

Výnosy z dlouhodobého finančního majetku - podíly (ř. 32 +33)

31

788

0

IV.

1.

Výnosy z podílů - ovládaná nebo ovládající osoba

32

788

0

IV.

2.

Ostatní výnosy z podílů

33

0

0

G.

Náklady vynaložené na prodané podíly

34

788

0

V.

Výnosy z ostatního dlouhodobého finančního majetku (ř. 36 +37)

35

0

0

V.

1.

Výnosy z osttního dlouhodobého finančního majetku

36

0

0

V.

2.

Ostatní výnosy z ostatního dlouhodobého finančního majetku

37

0

0

H.

Náklady související s ostatním dlouhodobým finančním majetkem

38

0

0

VI.

Výnosové úroky a podobné výnosy (ř. 41 + 42)

39

33

11

VI.

1.

Výnosové úroky a podobné výnosy - ovládaná nebo ovládající osoba

40

0

0

VI.

2.

Ostatní výnosové úroky a podobné výnosy

41

33

11

I.

Úpravy hodnot a rezervy ve finanční oblasti

42

0

0

J.

Nákladové úroky a podobné náklady (ř. 45 +46)

43

35

59

J.

1.

Nákladové úroky a podobné náklady - ovládaná nebo ovládající osoba

44

35

59

J.

2.

Ostatní nákladové úroky a podobné náklady

45

0

0

VII.

Ostatní finanční výnosy

46

0

0

K.

Ostatní finanční náklady

47

14

45

*

Finanční výsledek hospodaření
(ř. 31 - 34 + 35 - 38 + 39 - 42 - 43 + 46 - 47 )

48

-16

-93

**

Výsledek hospodaření před zdaněním (ř. 30 + 48)

49

1 593

503

L.

Daň z příjmů za běžnou činnost (ř. 51 + 52)

50

335

-55

L.

1

Daň z příjmů splatná

51

321

26

L.

2

Daň z příjmů odložená

52

14

-81

**

Výsledek hospodaření po zdanění (ř. 49 - 50)

53

1 258

558

M.

Převod podílu na výsledku hospodaření společníkům

54

0

0

***

Výsledek hospodaření za účetní období (ř. 53 - 54)

55

1 258

558

*

Čistý obrat za účetní období = I. + II. + III. + IV. + V. + VI. + VII.

56

8 888

19 173

Okamžik sestavení

Podpisový záznam osoby odpovědné za sestavení účetní závěrky

Podpisový záznam statutárního orgánu nebo fyzické osoby, která je účetní jednotkou

08.03.22


5. Příloha v roční účetní závěrce za rok 2021

5.1 Obecné údaje

Obchodní firma a sídlo:

T-STRING Pardubice, a. s., Masarykovo nám. 1484, je zapsána v obchodním rejstříku od 1.5.1992.

Předmět podnikání:

Rozhodujícími činnostmi jsou správa a pronájem nemovitostí, výroba potravinářských doplňků a kosmetických přípravků.

Identifikační číslo a informace o zápisu do veřejného rejstříku:

IČO 45534586

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové oddíl B, vložka 612

Kategorie účetní jednotky dle zákona 563/1991 Sb., o účetnictví:

Na základě § 1b odst. 1 zákona 563/1991 Sb. o účetnictví je společnost „Mikro účetní jednotkou“.

Aktiva jsou k 31.12.2021 13.777 tis. Kč, to je více než 9.000.000,-- Kč a méně než 100.000.000,-- Kč.

Roční úhrn čistého obratu je 8.888 tis. Kč, to je méně než 18.000.000,-- Kč.

Průměrný přepočtený evidenční počet zaměstnanců v průběhu účetního období je 9, to je méně než 10.

Právní forma:

Akciová společnost.

Rozvahový den:

31.12.2021.

Organizační struktura podniku:

ředitel společnosti

vedoucí odborů a středisek

Správní rada společnosti k 31. 12. 2021 byla ve složení:

Ing. Karel Velechovský, Ph.D., MBA – předseda správní rady

Mgr. Anna Ježková – členka správní rady

T-STRING Pardubice, a. s. nemá více než 20 % podíl na základním jmění v žádné společnosti:

Pro informaci uvádíme, že společnost měla podíl ve společnosti Zemědělské družstvo

Milza Zaječice

Výše podílu ve společnosti byla 7,01 %

Nominální hodnota podílu účet 063 010 788 tis. Kč

Vzhledem k výsledkům hospodaření společnosti Zemědělské družstvo Milza Zaječice za rok 2020 (hodnota vlastního kapitálu k 31. 12. 2020 je 2.259 tis. Kč) byla nominální hodnota vkladu přeceněna na reálnou hodnotu.

Sníženo ocenění na 158 tis. Kč

Oceňovací rozdíl 063 020 / 414 100 630 tis. Kč

V 04/2021 společnost odprodala svůj podíl Mgr. Radaně Velechovské za nominální hodnotu 788 tis. Kč.

V 04/2021 byl zrušen oceňovací rozdíl účet 414 100

Čerpání osobních nákladů (v tis. Kč) v roce 2021

Celkem rok 2021

Z toho

řídící prac.

Ost.členové

stat. orgánů

Průměrný eviden.přepočtený

počet zaměstnanců

8,84

2

2

Mzdové náklady

2 278

862

-

Odměny členům statutárních orgánů

115

-

87

Náklady na soc. zabezpečení

767

292

17

Sociální náklady

59

-

-

Členům statutárního orgánů nebyly v roce 2021 poskytnuty půjčky, záruky ani ostatní plnění.

5.2 Informace o účetních metodách a obecných účetních zásadách, vysvětlující a doplňující informace k výkazům

Nový informační systém

Společnost účtuje v informačním systému Altus Vario ve spojení se softwarem VYDAS. K ostrému spuštění nového IS VARIO došlo 1.1.2017.

Způsoby oceňování

Nakupované zásoby se oceňují pořizovacími cenami. Zásoby vytvořené vlastní

činností jsou oceňovány vlastními náklady.

Při oceňování nakupovaných zásob se do pořizovacích cen zahrnují náklady

s dopravou a u zahraničních dodávek clo.

Při účtování zásob se používá způsob „A“.

Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek vytvořený vlastní činností se oceňuje

vlastními náklady.

Nakoupený dlouhodobý hmotný majetek je oceněn pořizovacími cenami.

Cenné papíry a účasti se oceňují cenami pořízení.

Odpisový plán pro dlouhodobý majetek

Daňové odpisy jsou prováděny podle zákona 586/1992 Sb. Pro stanovení účetních odpisů je majetek zařazen do odpisových skupin shodně jako při daňových odpisech

s dobou odpisování podle následující tabulky.

Odpisová skupina

Doba odpisování

1

3 roky

2

5 let

3

10 let

4

20 let

5

30 let

6

50 let

Pro výpočet DPH při nákupu zboží z jiných členských zemí EU je používán kurz

ČNB podle zákona 235/2004 Sb. § 4, odst.4 (ke dni vystavení faktur).

5.2.1 Doplňující informace k rozvaze a výkazu zisků a ztrát v tis. Kč

Dl. hmotný a nehmotný majetek a dl. drobný hmotný majetek odepisovaný (v tis. Kč)

Odpisová skupina

Pořizovací cena

Oprávky

Zůstatková cena

1

477

473

4

2

584

576

8

3

34

34

0

4

0

0

0

5

7 326

4 159

3 167

Finanční pronájem

Společnost nemá žádný majetek ve finančním pronájmu.

Přírůstky a úbytky DHM (účet 021 020, 022 010, 022 020)

Počáteční stav 42.876.332,05

Projekt přeměny na účtě 021 020 -26.065.750,35

Projekt přeměny na účtě 022 010 -526.689,00

Počáteční stav po přeměně 16.283.892,70

-Úbytky:

d.č. 105 – prodej DIAVITA (účet 022 020) 261.639,35

prodej DIAVITA (účet 022 010) 7.516.322,90

d.č. 106 – prodej DIAVITA (účet 022 020) 58.630,39

d.č. 12 stř. 961 - počítačová sestava č.9322 0,01

počítačová sestava č.9307 0,01

notebook č.9305 0,01

PC sestava č.9268 26.890,00

kopírka č.9202 29.990,00

d.č.215 stř. 961 - PRINT server 833,40

d.č.238 stř. 936 - lampička č. 9346 1.036,25

dvojstojen č. 9204 3.690,00

d.č.305 stř. 961 - PC Lenovo č. 9442 5.602,80

skartovací stroj č. 9344 2.976,00

d.č.307 stř. 974 - kompresor č. 9334 50.595,00

d.č.308 stř. 974 - kleště č. 9504 1.079,4

d.č.310 stř. 936 - chladnička č. 9356 5.824,77

dvojstojan č. 9206 3.690,00

dvojstojan č. 9207 3.690,00

mikr. trouba č.9193 1.000,00

dřevoobr.stroj č.5696 14.818,00

Celkem úbytky: 7.988.308,29

Konečný stav: 8.295.584,41 Kč

Společnost nevyužívala v roce 2021 najatý cizí majetek ( na leasingové smlouvy).

Dlouhodobýhmotný majetek není zatížený zástavním právem

Opravné položky k hmotnému a nehmotnému majetku nebyly v roce 2021 uplatněny.

POHLEDÁVKY

Pohledávky (účet 311)

Po splatnosti tuzemské více jak 1 rok 99.286,20

rok 2021 37.965,81

Do splatnosti: tuzemské – rok 2022 538.697,80

Celkem 675.949,81

Opravné položky k pohledávkám:

účet 391 800 – konkurz – v roce 2021 nebyly do konkurzu podány žádné

pohledávky

účet 391 900 - zákonné:

stav k 31.12.2020 -26.243,72

rozpuštění opravných položek u zaplacených 18.462,00

a odepsaných faktur v roce 2021 d.č 299-302/2021 -18.469,71

a opravné položky v roce 2021

celkem stav oprávek k 31.12.2021 -26.251,43

ZÁVAZKY

Závazky (účet 321 800)

tuzemské po splatnosti více jak rok( 2019) 150.000,00 Kč

tuzemské splatně v roce 2021 6.056,56 Kč

tuzemské do splatnosti rok 2022 140.316,02 Kč

Celkem 296.372,58 Kč

5.2.1.1 ROZDĚLENÍ ZISKU ZA ROK 2020

nerozdělený zisk minulých let -18.928.794,68 Kč

použití rezervního fondu na úhradu ztráty min.let 18.928.794,68 Kč

výsledek hospodaření běžného účetního období - rok 2020 557.908,97

příděl do rez. fondu v roce 2021 ze zisku roku 2020 -557.908,97

Celkový výsledek hospodaření min.let po roce 2020 0,00 Kč

Výsledek hospodaření běžného účetního období byl použit na

příděl do rezervního fondu doklad č. 156/2021

395 800/431 000 -557.908,97

395 800/421 010 557.908,97

5.2.1.2 ZÁKLADNÍ KAPITÁL

ve výši 3.894.400 Kč je tvořen 38.944 kusy akcií v nominální hodnotě 100

za akcii.

5.2.1.3 Výnosy z běžné činnosti dle středisek za rok 2021

Středisko

Výnosy v tis. Kč

Správa budov

3 962

Účetní služby

351

Správa společnosti

4 399

Kovovýroba

593

Diavita

4 633

Ostatní

89

CELKEM

14 027

Uvedené hodnoty jsou včetně vnitropodnikových výnosů ve výši 3 516 tis.Kč

Přehled tržeb za prodej vlastních výrobků, služeb a zboží

Přehled tržeb za prodej vlastních výrobků, služeb a zboží Měr.jedn.: tis.Kč

Podnikatelská činnost

ROK

2019

2020

2021

Správa a pronájem nemovitostí

7.954

7.782

2.422

Kovovýroba

7.768

1.353

553

Diavita

4.084

4.375

1.026

Ostatní

0

0

535

Celkem

19.806

13.510

4.536

5.3 Ostatní důležité informace

5.3.1 Závazek vůči finančnímu úřadu

V současné době nemá společnost vůči FÚ žádné nesplacené závazky.

5.3.2 Prodej závodu DIAVITA

K 31. 3. 2021 byla ukončena činnost závodu DIAVITA (interně středisko číslo 979 DIAVITA) a závod DIAVITA byl odprodán. Kupní cena byla dohodnuta na 3.600 tis. Kč a je zcela splacena. Výnos zaúčtován 371 400/ 649 400.

Zůstatková hodnota prodaného majetku ve výši 547 tis. Kč byla zaúčtována na účet 547.

5.3.3 Přeměna společnosti

Na základě projektu přeměny ze dne 20. 5. 2021, který byl schválen valnou hromadou společnosti dne 22. 6. 2021došlo k rozdělení společnosti T-STRING Pardubice, a.s. odštěpením sloučením oddělené části podle zákona č. 125/2008 Sb.

Zúčastněné společnosti:

1) T-STRING Pardubice, a.s. – rozdělovaná společnost,

2) NAVIGON s.r.o. se sídlem Masarykovo náměstí 1484, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice, IČ 097 69 749, - nástupnická společnost.

Rozdělení společnosti bylo ve smyslu ustanovení § 243 odst. 1 písm. b) zákona č. 125/2008 Sb. realizováno formou rozdělení odštěpením, kdy část jmění rozdělené společnosti přešla na jednu existující společnost.

Rozhodný den rozdělení společnosti byl stanoven na 1. 1 2021. Od tohoto data se jednání rozdělované společnosti, týkající se přecházejí části jmění, považuje z účetního hlediska za jednání uskutečněná na účet nástupnické společnosti.

Na nástupnickou společnost přešel tento majetek:

Pozemky a veškeré jejich příslušenství a součásti, zejména stavby na nich umístěné, konkrétně pozemky zapsané na listu vlastnictví č. 11178, obec Pardubice, Katastrální území 717657 Pardubice:

- pozemky evidované jako stavební parcela číslo 245/1 a 245/3 na nichž stojí stavba čp. 1484, jiná stavba,

- stavba čp. 1484, jiná stavba, postavená na pozemcích 245/1 a 245/3,

-pozemek evidovaný jako stavební parcela číslo 245/2, jehož součástí je stavba čp. 1490, jiná stavba,

- pozemek evidovaný jako pozemková parcela číslo 262/1.

Ocenění vyčleněné části obchodního jmění dle § 253 odst. 3 z. 125/2008 Sb.. Vzhledem k tom u, že v rámci procesu rozdělení odštěpením sloučením nedochází ke zvýšení základního kapitálu nástupnické společnosti ze jmění rozdělované společnosti, není rozdělovaná společnost povinna nechat ocenit vyčleněnou část obchodního jmění posudkem znalce jmenovaným za tímto účelem soudem.

Komentář k zahajovacím rozvahám

dle projektu přeměny rozdělení společnosti T-STRING Pardubice, a.s. odštěpením sloučením oddělené části podle zákona č. 125/2008 Sb. (§ 11b Zákona o přeměnách).

Komentář k položkám aktiv.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.5. Nedokončený majetek, účet 042 je převzata položka 569.247,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.5. Nedokončený majetek, účet 042. Jedná se o tyto přípravné práce na rekonstrukci AB:

FP-20-0131 – projektová příprava – 30.690,-- Kč,

FP-20-0191 – projektová příprava – 30.690,-- Kč,

FP-20-0252 – zaměření a zákres AB budovy – 87.000,-- Kč

FP-20-0323 – projektová příprava -24.552,-- Kč,

FP- 20-0376 – dokumentace a zaměření – 192.000,-- Kč,

FP-20-0400 – projektová příprava – 9.405,-- Kč,

FP-20-0513 – hmotová a dispoziční studie – 52.500,-- Kč,

FP-20-0523 – projektová příprava – 19.305,-- Kč,

FP-20-0633 – projektová příprava – 10.395,-- Kč,

FP-20-0671 – projektová příprava – 9.405,-- Kč,

FP-20-0728 – projektová příprava – 9.157,50 Kč

FP-20-0744 – návrh stavby – 84.000,-- Kč

FP-20-0789 – projektová příprava – 10.147,50 Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je převzata položka 2.488.000,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031. Jedná se o „Zast. pl. 245/1 AB Pce 1645 m²“, evidenční číslo 218.

Z konečné rozvahy k 31.12.2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je převzata položka 996.733,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031. Jedná se o „Zast. pl. 245/3 AB Pce 800 m²“, evidenční číslo 9434

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je převzata položka 445.000,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031. Jedná se o „Zast. pl. 245/2 AB Pce 462 m²“, evidenční číslo 219.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je převzata položka 1.980.067,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031. Jedná se o „Místní komunikaci 262/1 2419 m²“, evidenční číslo 220.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.1. Pozemky, účet 031 je celkem převzata celková částka 5.869.800,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.1. Pozemky, účet 031.

Z konečné rozvahy k 31.12.2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je převzata položka Brutto 214.895,-- Kč, oprávky účet 081 214.895,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Jedná se o „Teplovodní vedení Pardubice“, evidenční číslo 8624. Uplatněné daňové odpisy jsou 214.895,-- Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je převzata položka Brutto 174.407,-- Kč, oprávky účet 081 174.407,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Jedná se o „Teplovodní kanál Pardubice“, evidenční číslo 3481. Uplatněné daňové odpisy jsou 174.407,-- Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je převzata položka Brutto 668.752,-- Kč, oprávky účet 081 530.897,-- Kč, Netto 137.855,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Jedná se o „Komunikace správa dvora AB Pardubice“, evidenční číslo 4012. Uplatněné daňové odpisy jsou 668.752,-- Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je převzata položka Brutto 25..007.696,35 Kč, oprávky účet 081 18.220.126,-- Kč, Netto 6.787.570,35 Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Jedná se o „Budova ADM Pardubice čp 1484“, evidenční číslo 31. Uplatněné daňové odpisy jsou 25.007.696,35 Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.1.2. Stavby, účet 021 je celkem převzata položka Brutto celková částka 26..065.750,35 Kč, oprávky účet 081 19.140.325,-- Kč, Netto 6.925.425,35 Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.1.2. Stavby, účet 021 a oprávky účet 081. Uplatněné daňové odpisy jsou 26.065.750,35 Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 je převzata položka Brutto 19.273,-- Kč, oprávky účet 082 19.273,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 a oprávky účet 082. Jedná se o „Výtah B 1-250“, evidenční číslo 2617. Uplatněné daňové odpisy jsou 19.273,-- Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 je převzata položka Brutto 19.072,-- Kč, oprávky účet 082 19.072,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 a oprávky účet 082. Jedná se o „Výtah nákladní 5GNV“, evidenční číslo 2618. Uplatněné daňové odpisy jsou 19.072,-- Kč.

Z konečné rozvahy k 31.12.2020 společnosti T-S položka B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 je převzata položka Brutto 488.344,-- Kč, oprávky účet 082 488.344,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 a oprávky účet 082. Jedná se o „Automatická závora na vjezd a výjezd“, evidenční číslo 9056. Uplatněné daňové odpisy jsou 488.344,-- Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 je celkem převzata položka Brutto celková částka 526.689,-- Kč, oprávky účet 082 526.689,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B.II.2. Hmotné movité věci, účet 022 a oprávky účet 082. Uplatněné daňové odpisy jsou 526.689,-- Kč.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka B. Stálá aktiva je celkem převzata položka Brutto celková částka 33.031.486,35 Kč, oprávky 19.667.014,-- Kč, Netto 13.364.472,35 Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky B. Stálá aktiva. Uplatněné daňové odpisy jsou 26.592.439,35 Kč.

Komentář k položkám pasiv.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka C.I.8. Odložený daňový závazek, účet 481 je převzata hodnota 1.315.831,-- Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky C.I.8. Odložený daňový závazek.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka A.III.1. Ostatní rezervní fondy, účet 421 je převzata hodnota 12.048.641,35 Kč do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky A.III.1. Ostatní rezervní fondy.

Z konečné rozvahy k 31. 12. 2020 společnosti T-S položka A. Vlastní kapitál je celkem převzata položka celková částka 13.364.472,35 Kč, do zahajovací rozvahy k 1.1.2021 společnosti NAV do položky A. Vlastní kapitál.

5.4 Odměna auditora

Na základě § 20 odst. 1 písmeno c společnost není povinna mít účetní závěrku ověřenou auditorem (viz čl. 1.1 Přílohy).

5.5 Významné události, které nastaly mezi rozvahovým dnem a okamžikem sestavení účetní závěrky

Významnou událostí, ke které dojde pravděpodobně k 1. 4. 2022 je odprodej nemovitostí v Černé za Bory.

5.6 Vliv odložené daně na HV

V roce 2002 došlo ke změně účetní metodiky pro účtování vlivu odložené daně z titulu rozdílné výše daňových a účetních odpisů a z toho vycházejícich účetních a daňových zůstatkových cen majetku.

Výpočet odložené daně za rok 2021.

Účetní zůstatková cena k 31. 12. 2020 17.035.232,41 Kč

Daňová zůstatková cena k 31. 12. 2020 7.844.336,10 Kč

Rozdíl 9.190.896,31 Kč

Účetní zůstatková cena k 31. 12. 2021 4.044.379,03 Kč

Daňová zůstatková cena k 31. 12. 2021 1.704.501,97 Kč

Rozdíl 2.339.877,06 Kč

Zůstatek na účtě 481 Odložený daňový záv., pohl. – Dal, po roce 2020 1.746.270,00 Kč

Převod účtu 481 na společnost NAVIGON s.r.o. dle projektu přeměny 1.315.831,00 Kč

Zůstatek na účtě 481 k 1. 1. 2021 430.439,00 Kč

Zůstatek na účtě 481 k 1. 1. 2021 430.439,00 Kč

Výpočet odložené daně rok 2021 2.339.817,06 Kč x 0,19 (sazba daně ) = 444.565,23 Kč

Rozdíl -14.126,23 Kč

Zaúčtováno MD D

Vliv roku 2021 (daň z příj. z b.č. – odložená) 592 481 14.126,23 Kč

Zůstatek na účtě 481 Odložený daňový závazek, pohledávka – Dal 444.565,23 Kč

Okamžik sestavení účetní závěrky

V Pardubicích dne 8. 3. 2022

Podpisový záznam statutárního orgánu účetní jednotky:

6. ÚDAJE O OSOBÁCH ODPOVĚDNÝCH ZA OVĚŘENÍ ÚČETNÍ ZÁVĚRKY.

6.1 Osoby odpovědné za ověření účetní závěrky:

V roce 2016 až 2018 ověřil účetní závěrku AUDIT Brno, spol. s r.o., Brno, Příkop 6, PSČ 602 00, IČO 26243709, oprávnění KA ČR č. 373

Na základě §20 odst. 1 písm. c) zákona 563/1991 Sb. od roku 2019 společnost nemá povinnost mít účetní závěrku ověřenou auditorem,

Viz bod 5.1. přílohy (aktiva, obrat a počet zaměstnanců)


7. ZPRÁVA O VZTAZÍCH

Zpráva správní rady o vztazích mezi ovládající osobou a osobou ovládanou a mezi ovládanou osobou a osobami ovládanými stejnou ovládající osobou (dále jen „zpráva o vztazích“) za rok 2021 vypracovaná dle § 82 a násl. zákona č. 90/2012 Sb. o obchodních korporacích společnosti T-STRING Pardubice, a.s., IČO 45534586.

7.1 Struktura vztahů mezi osobami

7.1.1 Ovládaná osoba

T-STRING Pardubice, a.s.

zapsaná v Obchodním rejstříku Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl B, vložka 612

zastoupená předsedou správní rady Ing. Karlem Velechovským, Ph.D., MBA.

se sídlem Masarykovo nám. 1484, 532 30 Pardubice

IČ: 45534586

(dále „ovládaná osoba“)

Ovládaná osoba je obchodní společnost, která se zabývá zejména pronájmem nemovitostí a část roku 2021 výrobou kosmetických přípravků a výrobou potravinářského zboží.

7.1.2 Ovládající osoby

7.1.2.1 Mgr. Radana Velechovská, datum narození 3. listopadu 1949

bytem Severojižní 268, 533 72 Moravany

(dále „ovládající osoba)

Ovládající osoba je fyzická osoba.

Vlastní akcie ovládané osoby, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota činí 62,16 % základního kapitálu této osoby.

7.1.3 Osoby jednající ve shodě

7.1.3.1 Mgr. Radana Velechovská, datum narození 3. listopadu 1949

bytem Severojižní 268, 533 72 Moravany

7.1.3.2 Ing. Karel Velechovský, Ph.D., MBA, datum narození 27. května 1976

Bytem Arnošta z Pardubic 2613, 530 02 Pardubice (osoba blízká).

Osoba blízká je fyzická osoba.

Vlastní akcie ovládané osoby, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota činí 27,53 % základního kapitálu této osoby. Dále vlastní akcie společnosti Kovoterm – služby Brno, a.s. ve výši 26,507 %.

7.1.4 Vztah mezí ovládanou osobou a osobami ovládanými stejnou ovládající osobou

Ovládající osoba má podíl na hlasovacích právech ve společnosti Kovoterm – služby Brno, a.s. IČO 25504771 a to ve výši 26,507 %.

Ovládaná osoba je řízena Ing. Karlem Velechovským, Ph.D., MBA na základě dohody mezi zaměstnavateli o dočasném přidělení zaměstnance ze dne 28. 6. 2021.

Dohoda je uzavřena mezi ovládanou osobou a společností Kovoterm – služby Brno, a.s.

Ovládající osoba má podíl na hlasovacích právech ve společnosti NAVIGON s.r.o. IČO 09769749, jejichž celková jmenovitá hodnota činí 62,16 %.

7.2 Úloha ovládané osoby ve struktuře vztahů

Ovládaná osoba nemá specifickou úlohu v rámci struktury vztahů osob jednajících ve shodě a osobami ovládanými stejnou ovládanou osobou.

7.3 Způsob a prostředky ovládání

7.3.1 Ovládající osoby a osoby jednající ve shodě

Ovládající osoby a osoby jednající ve shodě mají akcie ovládané osoby, jejichž celková jmenovitá hodnota činí 89,69 % základního kapitálu ovládané osoby.

7.4 Přehled jednání učiněných v posledním účetním období,

která byla učiněna na popud nebo v zájmu ovládající osoby nebo jí ovládaných osob, pokud se takové jednání týkalo majetku, který přesahuje 10 % vlastního kapitálu ovládané osoby zjištěného podle poslední účetní závěrky.

Ovládaná osoba na základě smlouvy o zápůjčce peněz uzavřenou dne 9. 9. 2021 mezi ovládanou osobou a společnosti NAVIGON s.r.o. poskytla půjčku peněz ve výši 3.000.000,-- Kč. Splatnost půjčky je do 31. 12. 2028. v roce 2021 bylo vyplaceno na úrocích 30.904,-- Kč

7.5 Přehled vzájemných smluv mezi osobou ovládanou

a osobami ovládajícími nebo mezi osobami ovládanými.

7.5.1 Ovládající osoba Mgr. Radana Velechovská

Na základě smlouvy ze dne 29.5.2009 byla postoupena smlouva o půjčce 1.400.000,-- Kč na Mgr. Velechovskou Radanu. Dle dodatku číslo 12 se splatností 31. 12. 2022. Po započtení vzájemných pohledávek a závazků se k 27. 4. 2021 jistina snížila na 612.000,-- Kč. Dle dodatku č. 11 se měsíční úrok snížil od 1. 5. 2021 na 2,050,-- Kč/měs. Z půjčky v roce 2021 vyplynuly úroky ve výši 34.988,-- Kč. V roce 2021 bylo zaplaceno 34.988,-- Kč plus dluh na nevyplacených úrocích z minulých let ve výši 140.012,-- Kč, celkem 175.000,-- Kč. Celková výše závazku včetně nevyplacených úroků z minulých let je k 31. 12. 2021 859.976,12 Kč

7.5.2 Kovoterm - služby Brno, a.s.

Na základě smlouvy o zápůjčce peněz z 26.2.2019 poskytla společnost T-STRING Pardubice, a.s. společnosti Kovoterm – služby Brno, a.s. finanční prostředky ve výši 766.539,-- Kč. Dle dodatku č. 2 se splatností do 30. 11. 2021. K 31. 12. 2021 je výše pohledávky 0,-- Kč. Na úrocích bylo uhrazeno 12.474,04 Kč.

7.6 Výhody a nevýhody plynoucí ze vztahů mezi ovládanou osobou a osobami ovládajícími a jaká z toho plynou pro ovládanou osobu rizika.

V minulých obdobích byly poskytnuty ovládané osobě půjčky od ovládajících osob, které umožnily ovládané osobě překlenout nepříznivou finanční situaci. Představenstvu společnosti nejsou známa rizika z toho plynoucí.

7.7 Rozhodné období.

Tato zpráva je zpracována za rozhodné období od 1. 1. 2021 do 31. 12. 2021.

V Pardubicích dne 28. 3. 2022

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.